دشمن ذهن جوانان را نشانه گرفته/ استراتژی دشمن، جنگ اقتصادی و هجمه رسانه ای است
۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۸:۰۳
شناسه : 298919
9
نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی: نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن با امپراطوری رسانه ای از یک طرف ذهن جوانان را نشانه گرفته و با جنگ اقتصادی از طرف دیگر به دنبال ناامیدی و مایوس کردن مردم است و لذا لازم است در این زمینه هوشیار باشیم.
پ
پ

مهدی عیسی زاده در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و با بیان اینکه امروز انقلاب ایران اسلامی جهان شمول شده است، اظهار کرد: امروز ندای حق طلبی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) و خلف صالح ایشان در تمام دنیا طنین انداز شده است و این را در ندای حق طلبی ملت های مظلوم در اقصی نقاط جهان مشاهده می کنیم.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان همواره به دنبال توطئه و نیرنگ بوده و دست از دشمنی برنمی‌دارند، افزود:  دشمنان همواره به دنبال سنگ اندازی در مسیر پیشرفت کشور بوده و هر بار با توطئه ای وارد میدان شدند ولی الحمدالله در همه توطئه ها شکست خوردند.

وی به جنگ رسانه ای و سیاه نمایی دشمنان علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن با امپراطوری رسانه ای از یک طرف ذهن جوانان را نشانه گرفته و با جنگ اقتصادی از طرف دیگر به دنبال ناامیدی و مایوس کردن مردم است و لذا لازم است در این زمینه هوشیار باشیم.

وی با تاکید بر اینکه مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان رمز پیروزی بوده و شاخ دشمنان را شکسته است، افزود: گفتمان انقلاب اسلامی، گفتمان مقاومت است که برگرفته از مکتب عاشورا است که شاخ دشمنان را شکسته است.

عیسی زاده با اشاره به اینکه همان گونه که رهبر معظم انقلاب اشاره کرده اند آمریکا رو به اضمحلال و افول است، گفت: این یک وعده صادق و حتمی است و در تحقق آن یعنی از بین رفتن و افول و اضمحلال آمریکا هیچ شکی نداریم.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه دشمنان از قدرت ایران اسلامی در هراس هستند، اظهار کرد: امروز قدرتمندی و عزت ایران اسلامی تا اقصی نقاط دنیا سایه افکنده است و از مدیترانه تا دریای سرخ تحت تاثیر اهداف راهبردی ایران اسلامی قرار دارد و این قدرت انقلاب و نظام اسلامی را هیچ قدرت نظامی و سیاسی نمی تواند منکر شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.