دشمن تحمل ایران قوی و مستقل را ندارد/ جهاد تبیین باید به عنوان واجب فوری مورد توجه قرار گیرد
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱
شناسه : 303094
6
امام جمعه چهاربرج: امام جمعه چهاربرج گفت: دشمن تحمل ایران قوی و مستقل را ندارد و لذا برای اینکه این حرکت را متوقّف کنند، علیه نظام اسلامی و بخش های مختلف برنامه ریزی می کنند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین اصغر جلالی در خطبه های نماز جمعه این هفته چهاربرج با اشاره به فرارسیدن هفته فراجا، اظهار کرد: نیروی انتظامی یعنی نیرویی که انتظام و نظم و نظام جامعه به آنها بستگی دارد.

امام جمعه چهاربرج افزود: نیروی انتظامی حافظ امنیت، جان و مال مملکت از مرزها گرفته تا شهرها و روستاهاست.

وی در ادامه به بیانات اخیر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در آئین دانش‌آموختگی نیروهای مسلح اشاره کرد و گفت: یکی از پیام‌های مهم این حضور و سخنرانی، خنثی‌سازی جنگ روانی احمقانه و مذبوحانه دشمن در انتشار گسترده و شگفت‌انگیز در مورد رهبر معظم انقلاب بود و حضور مقتدرانه ایشان در پادگان فراجا و سان دیدن از نیروها و ایستادن برسرپا در حدود یک ساعت، نشان از سلامت جسمی ایشان دارد.

جلالی تصریح کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، در این حوادثِ چند روز اخیر، بیش از همه به سازمان انتظامی کشور و به بسیج و به ملت ایران ظلم شد.

امام جمعه چهاربرج با بیان اینکه ملّت ایران، مظلوم امّا قوی است؛ مثل امیرالمؤمنین، مثل مولای متّقیان، سرور خودش علی (علیه السّلام) که قوی‌ترین بود و مظلوم‌ترین، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که در این حادثه‌ای که پیش آمد، دختر جوانی درگذشت؛ خب حادثه‌ی تلخی بود، دل ما هم سوخت، ولی واکنش به این حادثه بدون اینکه تحقیقی شده باشد، این نبود که یک عدّه‌ای بیایند: خیابان را ناامن کنند؛قرآن را آتش بزنند؛ حجاب از روی سر زن محجّبه بکشند؛ مسجد و حسینیّه را به آتش بکشند؛ بانک را به آتش بکشند؛ماشین‌های مردم را آتش بزنند واین حرکات طبیعی نبود و نشان از برنامه‌ریزی برای اغتشاش داشت.

وی با بیان اینکه در پشت صحنه اغتشاشات، این برنامه‌ریزی کار آمریکا، رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی و دنباله‌روهای آنها است، گفت: عمَله و مزدوران و حقوق‌بگیران آنها، بعضی از ایرانی‌های خائن هم که در بیرون از کشور هستند، به اینها کمک کردند.

جلالی با اشاره به اینکه دشمن تحمل ایران قوی را ندارد، تصریح کرد: انگیزه‌ی آنها این است که احساس می کنند کشور در حال پیشرفت به سمت قدرت همه‌جانبه است و این را نمیتوانند تحمّل کنند.

امام جمعه چهاربرج افزود:آنها برای اینکه این حرکت را متوقّف کنند، علیه نظام اسلامی و بخش های مختلف برنامه ریزی کردند .

وی با بیان اینکه بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، دشمنان فقط با جمهوری اسلامی مخالف نیستند، با ایران مخالفند؛ با ایران قوی و مستقل مخالف هستند، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که دعوا بر سر مسئله‌ی باحجاب و بدحجاب نیست؛ دعوا بر سر از دنیا رفتن یک دختر جوان نیست بحث سر اصل استقلال و ایستادگی و تقویت و اقتدار ایران اسلامی است.

جلالی با تاکید بر اینکه وظیفه اصلی ما در حال حاضر جهاد تبیین است که الان واجب عینی و فوری است، تصریح کرد: باید قوی بودن ایران اسلامی را تبیین کنییم و ضعیف شدن دشمن را بیان کنیم.

امام جمعه چهاربرج افزود: اگر ما وضعیت آمریکا را در این ۴۰  سال در منطقه بررسی کنیم، می بینیم که از نظر نفوذ نظامی،اقتصادی، فرهنگی، سیاسی  آمریکا اعتبارش در منطقه از بین رفته و تنها ایران اسلامی، مرگ بر آمریکا نمی گوید بلکه بسیاری از ملت های دیگر هم همصدا با ایران شده اند.

وی گفت: امروز هیچ کدام از هم پیمانان آمریکا در منطقه امنیت ندارند و این در شرایطی است که آمریکا تمام امکانات منطقه در اختیارش بود و کسی آمریکا را تحریم نکرده است.

جلالی با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی، قوی و مستقل شده است، اظهار کرد: قبل از انقلاب سگ آمریکایی را بر مرد و زن ایرانی ترجیح می دادند و عزت ایران و ایرانی را پایمال کرده بودند اما به برکت انقلاب اسلامی، امروز آنها اصرار دارند بیایند پای میز مذاکره و به اقتدار و عزت ایران اذعان می کنند.

امام جمعه چهاربرج تصریح کرد: آمریکا با تمام امکانات رو به ضعف نهاده و ایران با نبود امکانات رو به قوی شدن حرکت می کند و این در حالی هست که ایران در این ۴۰ سال در محدودیت جهانی و محاصره اقتصادی بود.

وی گفت: قبل از انقلاب، بیگانگان می آمدند در ایران جلسه می گذاشتند بدون اینکه شاه مملکت خبر داشته باشد اما الان که اگر کشوری خطا کند از جواب دندان شکن ایران در هراس خواهد بود.

جلالی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی از کل جهان فدایی داشته و  رهبر انقلاب فقط در یمن ۱۰ میلیون فدایی دارد آنها با جان و مالشان در خدمت دین و اسلام هستند، گفت: ما هم باید نترسیم و خدمات انقلاب را بیان کنیم این دیگر وظیفه یک نفر و چند نفر نیست وظیفه همه هست.

وی هم چنین با اشاره به اینکه از خدا بخواهیم و از خود او کمک بگیریم دستمان را در امتحانات بگیرد، افزود: در مرحله امتحان است که باید تصمیم بگیریم امر خدا را مقدم بداریم یا خلق خدا و یا هوای نفس را.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.