مناظرات از راه‌های شناخت فرد اصلح است
۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۸:۱۵
شناسه : 321524
3
امام‌جمعه میاندوآب: امام‌جمعه میاندوآب گفت: مناظرات انتخابات ریاست‌جمهوری یکی از بهترین راه‌های شناخت فرد اصلح است.
پ
پ

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید حسن‌زاده در خطبه‌های نماز عید قربان در مصلی امام خمینی (ره) میاندوآب با تأکید بر رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: تقوا رعایت محرمات الهی و انجام واجبات و تبعیت از دستورات خداوند تبارک‌وتعالی که مایه سعادت و رستگاری انسان می‌شود.

امام‌جمعه میاندوآب افزود: از مهم‌ترین اهداف خلق دنیا و تمام مخلوقات، عبودیت و بندگی خدا بوده که عامل سعادت انسان است.

وی با بیان اینکه عید قربان، عید اطاعت و بندگی است، گفت: از سنت‌های حسنه و معنوی در این روز، سنت قربانی‌کردن است که باتوجه‌به گرانی از کسانی که توانایی و استطاعت مالی دارند درخواست داریم تا نیازمندان را نیز فراموش نکرده و حتی به‌صورت مشارکتی هم که شده؛ نیازمندان را در این سنت حسنه شریک کنند.

حسن‌زاده با اشاره به اینکه صدقه دفع بلا می‌کند، تصریح کرد: نذر قربانی نیز از صدقه‌های برتر به شمار می‌رود.

امام‌جمعه میاندوآب در ادامه با اشاره به انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری و اهمیت شرکت در آن، اظهار کرد: عرصه انتخابات یکی از بزرگ‌ترین امتحانات برای کاندیدها و ملت بزرگ ایران اسلامی بوده و همه باید در آن شرکت کنند.

وی با بیان اینکه چشم جبهه مقاومت و دشمنان انقلاب اسلامی به انتخابات دوخته شده است، گفت: دشمنان به دنبال این هستند تا رئیس‌جمهور ضعیف، دشمن نشناس و قابل‌نفوذ و بدون برنامه بر سر کار آید.

حسن‌زاده با اشاره به اینکه دشمن به دنبال نفوذ است، افزود: نقشه دشمنان نفوذ است تا ایران را تضعیف کند که اگر ایران اسلامی تضعیف شود در آن صورت جبهه مقاومت و مسلمانان تضعیف می‌شوند.

امام‌جمعه میاندوآب با بیان اینکه تنها راه مبارزه با دشمن و شکست استکبار جهانی همراهی با ایران است، تصریح کرد: ایران اسلامی توانسته تا باقدرت و اقتدار در مقابل استکبار بایستد و لذا دشمن می‌خواهد با روی کار آمدن فرد ضعیف، دشمن نشناس و فردی که پیش پای خود را می‌بیند و تاریخ نخوانده؛ بتواند به اهدافش دست یابد.

وی با تأکید بر دشمن‌شناسی و زمان‌شناسی، گفت: رئیس‌جمهوری می‌تواند در مقابل دشمنان بایستد که دشمن‌شناس بوده و در مقابل نفوذ بایستد و مدیر و توانمند باشد و جبهه حزب‌الله نیز باید دنبال رئیس‌جمهوری دشمن‌شناس، اهل مطالعه و آینده‌نگر باشد.

حسن‌زاده با بیان اینکه مناظرات انتخابات ریاست‌جمهوری یکی از بهترین راه‌های شناخت فرد اصلح است، اظهار کرد: اینکه با چه کسی نشست‌وبرخاست دارد و مشاورانش چه کسانی هستند؛ از ملاک‌های شناخت هستند و امیدواریم رئیس‌جمهوری ولایی، انقلابی و دشمن‌شناس با رأی مردم انتخاب شود.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.