دستگیری ۴ سارق موتورسیکلت در میاندوآب
۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۷
شناسه : 326069
2
فرمانده انتظامی میاندوآب خبر داد: فرمانده انتظامی میاندوآب از دستگیری سارقین حرفه‌ای و سابقه‌دار موتورسیکلت در شهرستان میاندوآب خبر داد. 
پ
پ

 سرهنگ فخرالدین رستم پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان میاندوآب و شهرهای هم‌جوار مراتب به‌صورت ویژه در دستور کار مأمورین انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

 فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: پس از انجام تحقیقات و بررسی‌های به عمل آمده در نهایت مأمورین تجسس کلانتری ۱۲ شهید عباسپور انتظامی موفق شدند ۴ نفر سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار موتورسیکلت را شناسایی کنند.

 وی گفت: پس از شناسایی سارقان و با هماهنگی مراجع قضائی، مأموران انتظامی شهرستان در یک عملیات منسجم سارقان را دستگیر و به مقر پلیس دلالت دادند.
رستم پور تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های فنی و تخصصی پلیسی، به ۳۰ فقره سرقت موتورسیکلت به ارزش ۱۰ میلیارد ریال معترف شدند.

 فرمانده انتظامی میاندوآب اظهار کرد: در این رابطه هشت دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف و ۴ نفر سارق دستگیر و به همراه پرونده متشکله به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

 وی گفت: از مال‌باختگان تقاضا نمود نسبت به شناسایی موتورسیکلت خود به کلانتری ۱۲ شهید عباسپور مراجعه نمایند.

 رستم پور افزود: به مالکین موتورسیکلت توصیه می‌شود در صورت دسترسی به پارکینگ، حتی در مدت‌زمان کوتاه نیز موتورسیکلت خود را در معابر عمومی رها نکرده و در پارکینگ هم وسیله نقلیه خود را به سیستم ایمنی مجهز کنند.

 رستم پور افزود: پلیس از طریق تلفن و پیامک ۱۱۰ با سرشماره تلفن ۱۱۰۴۴ به‌صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به شهروندان است.

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را دراسرع‌وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

 شهرستان میاندوآب، شهری با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و کریدور شمال غرب کشور بوده و پل ارتباطی بین استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و زنجان به شمار می‌رود و از جایگاه بسیار مهمی در منطقه برخوردار است.

 انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.