دستگیری سارقان حرفه‌ای اماکن در میاندوآب
۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۱
شناسه : 325888
1
 فرمانده انتظامی میاندوآب خبر داد:  فرمانده انتظامی شهرستان میاندوآب از دستگیری سارقان حرفه‌ای اماکن خصوصی با اعتراف به ۲۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
پ
پ

سرهنگ فخرالدین رستم پور در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، اظهار کرد: مأموران گشت و تجسس پاسگاه انتظامی شبیلو فرماندهی انتظامی شهرستان میاندوآب؛ چهار نفر سارق را شناسایی، دستگیر و به مقر پلیس دلالت دادند.

 فرمانده انتظامی شهرستان میاندوآب افزود: در تحقیقات صورت گرفته؛ این متهمان که سابقه‌دار نیز بودند به سرقت ۲۵ فقره سرقت از اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کردند.

 وی با بیان اینکه ارزش اموال مسروقه بیش از پنج میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده متشکله به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

 رستم پور تصریح کرد: از مال‌باختگان تقاضا داریم به‌منظور شناسایی اموال خود به پاسگاه انتظامی شبیلو واقع در خیابان سرباز جنب اداره پست مراجعه کنند.

 فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: مردم نقش مهمی در ارتقای امنیت در سطح جامعه داشته و ازاین‌رو می‌توانند با هوشیاری کامل در مراقبت از اموال خود، مانع سوءاستفاده سارقان شده و با اعلام به‌موقع سرقت‌ها به پلیس، ما را در دستگیری هرچه سریع‌تر سارقان کمک کنند.

وی با تأکید بر اینکه مردم باید توصیه‌هایی پلیسی در خصوص پیشگیری از سرقت را جدی بگیرند، اظهار کرد: از همشهریان عزیز خواهشمندیم نسبت به استفاده از قفل‌های کتابی در درب‌های کارگاه فاقد نگهبان، حساسیت نسبت به کنترل و بسته‌بودن در ورودی یا پارکینگ ساختمان به‌ویژه کرکره‌های برقی پارکینگ و رعایت نکات امنیتی در نگهداری اشیا باارزش اهتمام داشته باشند.

رستم پور افزود: پلیس از طریق تلفن و پیامک ۱۱۰ با سرشماره تلفن ۱۱۰۴۴ به‌صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به شهروندان است.

 فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را دراسرع‌وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

شهرستان میاندوآب، شهری با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و کریدور شمال غرب کشور بوده و پل ارتباطی بین استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و زنجان به شمار می‌رود و از جایگاه بسیار مهمی در منطقه برخوردار است.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.