به گزارش زرین خبر، فخرالدین صمدی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: این ارتقا در راستای مصوبه هیات دولت مبنی بر مطابقت سیستم اداری با چارت شهرستانی است تا امور مربوط به این شهرستان تسریع پیدا کند.
وی با بیان اینکه امور قضایی شهرستان چهاربرج از این پس در دادگستری پیگیری میشود، افزود: همچنین اداره کتابخانههای عمومی در چهاربرج به صورت نمایندگی فعالیت داشت که آن نیز به اداره ارتقا یافته است.
سرپرست فرمانداری چهاربرج با بیان اینکه تعداد ادارات مستقر در چهاربرج به ۱۸ مورد افزایش یافته است، اظهار داشت: پیش از ارتقای بخش مرحمتآباد به شهرستان، ۱۴ اداره در قالب اداره یا نمایندگی در چهاربرج مستقر بود که پس از افتتاح فرمانداری چهاربرج، چهار اداره هم شامل جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و آبخیزداری، شبکه دامپزشکی و اداره صنعت، معدن و تجارت در این شهرستان راهاندازی شدهاست.
انتهای پیام/
ثبت دیدگاه