خیابان میرزا کوچک‌خان بالاخره آسفالت شد
۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۰:۰۱
شناسه : 325347
0
 پس از ماه‌ها انتظار؛

 شهردار میاندوآب گفت: کار زیرسازی و آسفالت خیابان میرزا کوچک‌خان با تلاش کارکنان شهرداری به اتمام رسید.

پ
پ

بابک محمدزاده در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر» با بیان اینکه خیابان میرزا کوچک‌خان یکی از خیابان‌های مهم بوده و نقش مهمی نیز در گره‌گشایی از ترافیک دارد، اظهار کرد: از ماه‌های گذشته عملیات عمرانی در خیابان میرزا کوچک‌خان در دستور کار قرار گرفت و در این راستا اقدامات برای بهبود وضعیت این خیابان آغاز شد.

 شهردار میاندوآب افزود: در شروع عملیات عمرانی در خیابان میرزا کوچک‌خان، یک سری مشکلات زیرساختی نیاز به ترمیم داشتند که در این زمینه شرکت‌های آب و فاضلاب و مخابرات میاندوآب فرصت گرفتند تا نسبت به ترمیم این مشکلات اقدام کنند.

 وی با اشاره به اینکه وجود نهر متروکه در این خیابان از دیگر مشکلات پیش رو بود، گفت: این نهر متروکه سبب بروز مشکلات بهداشتی نیز برای اهالی محل شده بود.

 محمدزاده با بیان اینکه یکی از علل طولانی‌شدن عملیات عمرانی در این خیابان عدم مجوز از ادارات خدمات‌رسان بود، تصریح کرد: ترکیدگی لوله آب در خیابان میرزا کوچک‌خان یکی از عوامل دیر شدن آسفالت این خیابان بود.

 شهردار میاندوآب اظهار کرد: بالاخره پس از مدت‌ها انتظار و به همت اعضای شورای شهر، مجموعه شهرداری و مسئولین شهری آسفالت میرزا کوچک‌خان تمام شد تا یکی از خیابان‌های مهم شهر که از وضعیت آسفالت و زیرسازی خوبی نیز بهره‌مند نبود؛ دارای وضعیت بهتری شود.

 وی گفت: بنده به نوبه خود از تأخیر در اجرای پروژه شد از مردم میاندوآب و به‌ویژه ساکنان خیابان میرزا کوچک‌خان عذرخواهی می‌کنم.

محمدزاده تصریح کرد: امیدواریم با مجموعه اقداماتی که در دست اجرا داریم؛ شاهد میاندوآب زیبا و در شأن مردم این شهر باشیم.

میاندوآب محل اتصال سه استان در شمال غرب کشور بوده و روزانه هزاران مسافر از این شهر گذر می‌کنند؛ ولی متأسفانه چاله و چوله‌ها و وضعیت نامناسب آسفالت شهری، سبب نقش‌بستن چهره نامناسب از میاندوآب در ذهن مسافران می‌شود که بعد از معرفی شهردار جدید میاندوآب و اقدامات عمرانی انجام‌گرفته، چراغ امید در دل مردم این شهر روشن گشته و مردم میاندوآب امیدوارند این اقدامات ادامه‌دار بوده و در سایر بخش‌ها نیز شاهد اقدامات جهادی باشیم تا مسافران از این شهر خاطره خود داشته باشند و میاندوآب به‌عنوان شهری زیبا یاد کنند.

 انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.