خروش مردم میاندوآب علیه استکبار/”مرگ بر آمریکا” پیامی میاندوآبی ها به ترامپ و استکبار در 13 آبان
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱
شناسه : 267665
10

 مردم همیشه در صحنه میاندوآب، در سالروز تسخیر  سراسر شعار”مرگ بر آمریکا” سر دادند و در سالروز 13 آبان استکبارستیزی خود را بار دیگر نشان داد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، مردم میاندوآب، حماسه ای دیگر خلق کردند و با حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی یوم الله 13 آبان  ضمن سر  دادن شعار “مرگ بر آمریکا” پررنگ تر از همیشه، بار دیگر استکبار ستیزی خود را به دنیا نشان دادند و اعلام کردند که هرگز اجازه نفوذ را به دشمن نمی دهند.

در این راهپیمایی باشکوه که مانند همیشه با حضور باصلابت مردم مومن، انقلابی و همیشه در صحنه دیار باکری ها همراه بود؛ میاندوآبی ها نفرت و انزجار خود را از آمریکا، شیطان بزرگ و نماد استکبار نشان دادند.

این راهپیمایی از ساعت 10 صبح از میدان انقلاب( شهرداری) در میاندوآب آغاز شد در حالی که مسیرهای منتهی به محل تجمع وآغاز راهپیمایی مملو از جمعیت بود و فوج فوج بر جمعیت از اقشار مختلف اعم از کودک، جوان و پیر افزوده می شد.

شرکت کنندگان در راهپیمایی با سر دادن شعار “مرگ بر آمریکا” و  “مرگ بر اسرائیل”  و با در دست داشتن نوشته، بنر، پلاکاردهایی با مضمون استکبار ستیزی، ضمن محکومیت استکبار جهانی، پاسخ محکم و آتشینی به یاوه گویی های ترامپ دادند.

این راهپیمایی با تجمع در میدان شهرداری، سخنرانی و قرائت بیانیه پایانی به پایان رسید.

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.