حفظ فرهنگ ایثار و شهادت تضمین کننده آینده کشور است
۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۹:۱۰
شناسه : 308743
11
رئیس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش: رئیس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش گفت: باید فرهنگ شهادت و ایثار در جامعه را بسط و رونق دهیم تا با این امر کشورمان بیمه شود.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ محمد یعقوبی در دیدار با جمعی از خانواده های معظم شهدا در میاندوآب با بیان اینکه مدیون خانواده های معظم شهدا و ایثارگری های آنان هستیم، اظهار کرد: ما در قبال تمامی خانواده‌ های شهدا مسئول بوده و وظیفه داریم در خدمت خانواده شهدا باشیم.

رئیس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش با تاکید بر اینکه باید فرهنگ شهادت و ایثار در جامعه را بسط و رونق دهیم، افزود: فرهنگ ایثار و شهادت تضمین کننده آینده کشور است.

وی با بیان اینکه شهدا ولی نعمت ما بوده و خانواده‌ های شهدا چشم و چراغ کشور هستند، گفت: اگر امنیت و آسایش و مسئولیتی داریم مرهون فداکاری شهدا است.

یعقوبی با اشاره به اینکه ما همواره ما به دعای خیر و عنایت خانواده‌ های شهدا نیاز داریم، تصریح کرد: باید با خدمت صادقانه به مردم و نظام، گوشه‌ای از زحمات شهدا را جبران کنیم تا شرمنده آنها نباشیم.

رئیس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش در راس هیئتی متشکل از پرسنل ارتش و مسئولان شهرستانی از تعدادی از خانواده های معظم شهدا در میاندوآب، چهاربرج و باروق دیدار و از آنان دلجویی کرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.