جهاد تبیین راه مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان/دشمن‌شناسی از مهم‌ترین ویژگی‌های امام خمینی(ره) بود
۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۹:۳۳
شناسه : 308644
8
جانشین سپاه شهدا آذربایجان غربی: جانشین سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: حضرت امام راحل (ره) همواره بر دشمن‌شناسی تأکید داشتند و ما نیز باید دشمن را شناخته و اقدام به‌موقع داشته باشیم.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرتیپ دوم پاسدار طالب رحیمی در مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی در میاندوآب با اشاره به ویژگی‌های مکتب امام خمینی (ره)، اظهار کرد: امام خمینی (ره) در مقابل طاغوت ایستاد و قیام کرد تا احکام الهی در جامعه پیاده شود.

جانشین سپاه شهدا آذربایجان غربی با بیان اینکه دشمن‌شناسی از ویژگی‌های امام راحل (ره) بود، افزود: حضرت امام راحل (ره) همواره بر دشمن‌شناسی تأکید داشتند و ما نیز باید دشمن را شناخته و اقدام به‌موقع داشته باشیم.

وی گفت: حضرت امام خمینی (ره) به ما عزت و استقلال هدیه کرد و از وضعیتی که قبل از انقلاب شاهد بودیم رهایی بخشید.

سردار رحیمی در ادامه با اشاره به اینکه امروز عده‌ای به دنبال بزک و تطهیر پهلوی هستند، گفت: پهلوی‌ها کشور را گوشت قربانی کرده و در هر مرحله‌ای بخشی از خاک عزیزمان ایران را تقدیم بیگانگان کردند.

جانشین سپاه شهدا آذربایجان غربی تصریح کرد: بدخواهان و دشمنان نمی‌خواهند نسل جدید با واقعیت‌های دوران پهلوی و خیانت‌ها و جنایت‌های آنان آشنا شوند و لذا باید تلاش کنیم تا نسل چهارم و پنجم با واقعیت‌های دوران پهلوی و خیانت‌ها و جنایت‌های آنان آشنا شوند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امروز دشمنان ما ولایت و مرجعیت را نشانه گرفته‌اند، اظهار کرد: رهبری مرکز ثقل و هدایتگر است و در تاریخ نیز هر کجا مسلمانان گوش‌به‌فرمان ولایت بوده‌اند، موفق و پیروزی از آنان بوده و دشمنان نیز این را می‌دانند و لذا ولایت را نشانه گرفته‌اند.

رحیمی با بیان اینکه انقلاب اسلامی تمام ملت‌ها را بیدار کرد، گفت: امروز دلار در حال خروج از ارز بین‌المللی بوده و دوران افول آمریکا شروع شده است و جمهوری اسلامی نیز به خط آخر تسخیر قله‌ها، رسیده است.

جانشین سپاه شهدا آذربایجان غربی در ادامه به جنگ ترکیبی و پروژه آندلسیزاسیون اشاره و تصریح کرد: با ترویج بی‌بندوباری آندلس را نابود ساختند و اکنون نیز با جنگ ترکیبی به دنبال پیاده‌سازی همان برنامه هستند.

وی با بیان اینکه در جنگ ترکیبی به دنبال تهی کردن مغزها و افکار هستند، افزود: دشمن در این جنگ از ابزار فضای مجازی نیز استفاده کرده و ذهن و افکار جوانان را نشانه گرفته است.

سردار رحیمی با تأکید بر اینکه در مقابل این توطئه‌های دشمنان، رهبر معظم انقلاب فرمان «جهاد تبیین» صادر کردند، اظهار کرد: «جهاد تبیین» امری لازم و ضروری بوده و باید در مقابل جنگ ترکیبی دشمنان در اولویت تک‌به‌تک ما قرار گیرد.

جانشین سپاه شهدا آذربایجان غربی به خیانت‌های جریان غرب‌گرا اشاره و تصریح کرد: مراقب باشید تا در انتخابات آینده مجلس و ریاست‌جمهوری، جریان غرب‌گرا که تلاش خود را از هم اکنون شروع کرده شما را فریب ندهد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.