جنگ هشت ساله گنج بوده و این گنج گرانبهاست/ توطئه های دشمنان علیه انقلاب راه به جایی نخواهد برد
۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲
شناسه : 302846
5
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: دوران دفاع مقدس  گنجینه ای بود که ما از آن دوران تجارب بسیاری به دست آوردیم.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار حسین فرج زاده امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه پیام نور میاندوآب در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس از دفاع مقدس به عنوان گنج جنگ نام برد و اظهار کرد: دوران دفاع مقدس  گنجینه ای بود که ما از آن دوران تجارب بسیاری به دست آوردیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب افزود: به فرموده امام خمینی(ره) ما در جنگ، مظلومیت خویش و ستم متجاوزان را اثبات کرده و انقلاب خود را به دنیا صادر کردیم و ابهت غرب و شرق را شکستیم.

وی با بیان اینکه ما به خاطر تکلیف الهی وارد جنگ شدیم، گفت: دفاع ما دفاع مقدس نام گرفت چرا که دفاع از خاک، ناموس، اسلام و قرآن بود و این دفاع نیز دفاع مقدس است.

فرج زاده با بیان اینکه ما امنیت خود را مرهون خون شهدا هستیم، تصریح کرد: حتی امر مسیر اربعین که بازگشایی شده، مزین به تمثال شهدا گشته است را نیز مدیون خون شهدا هستیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با اشاره به تجارب دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: یکی از تجربه ها دوران دفاع مقدس این بود که مردم ایران اسلامی در همان روزهای نخست جنگ، دشمن اصلی خویش را شناختند و متوجه شدند که دشمن شماره یک ایران، انسانیت و بشریت؛ آمریکا است.

وی در ادامه با بیان اینکه حقوق بشر به ابزاری دست آمریکا تبدیل شده است، افزود: حقوق بشر به ابزاری در دست آمریکا برای مقابله با آزادی خواهی کشورها و مسلمانان تبدیل شده است.

فرج زاده با اشاره به تهدیدات و توطئه های آمریکا علیه انقلاب و نظام اسلامی، گفت: نظام جمهوری اسلامی، مستحکم به وجود نیروهای انقلابی و مردم وفادار به انقلاب است و این نقشه های دشمنان راه به جایی نخواهند برد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با بیان اینکه مردم ایران، دشمن شناس هستند، تصریح کرد: جمهوری اسلامی به برکت وجود رهبری صالح و مقتدر و مردمی بصیر و پشتیبان ولایت، سربلند به پیش می رود و با تمام توان شعار می دهند که ما ایستاده ایم و ما مقاوم هستیم.

وی گفت: ما سربلندانه و در روز روشن انقلاب کردیم و از دروازه تاریخ وارد تاریخ شده ایم و این راه را با قدرت ادامه خواهیم داد.

فرج زاده افزود: رمز پیروزی در دفاع مقدس، پیروی از فرمایشات امام راحل(ره) بود و در ادامه این مسیر نیز با پیروی از فرمایشان رهبر معظم انقلاب، از طوفان ها عبور خواهیم کرد.

احمد علیزاده رئیس دانشگاه پیام نور میاندوآب نیز در این مراسم ضمن عرض خیرمقدم،  از دفاع مقدس به عنوان گنجینه ای عظیم نام برد و گفت: باید فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس به نسل امروزی انتفال یابد.

وی گفت: رزمندگان اسلام در دروان دفاع مقدس حماسه ها آفریدند و ما باید این امنیت که به برکت خون شهیدان به دست آمده را قدر بدانیم.

انتهای پیام/

 

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.