جمهوری اسلامی ایران بزرگترین قربانی تروریسم در دنیا است/ باید با محتکران دارو به شدت برخورد شود
۰۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷
شناسه : 295882
3
امام جمعه میاندوآب: امام جمعه میاندوآب گفت:جمهوری اسلامی ایران بزرگترین قربانی تروریسم در دنیا بوده و ۱۷ هزار قربانی تروریسم مصداق این موضوع است ولی متاسفانه امپراطوری رسانه ای به دنبال وارونه جلوه دادن موضوع است.
پ
پ

به گزارش زرین‌خبر، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به قرار گرفتن در هفته دولت و سالروز انفجار دفتر نخست وزیری در هشت شهریورماه، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران بزرگترین قربانی تروریسم در دنیا بوده و ۱۷ هزار قربانی تروریسم مصداق این موضوع است ولی متاسفانه امپراطوری رسانه ای به دنبال وارونه جلوه دادن موضوع است.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به بیانات و سفارشات مقام معظم رهبری به دولتمردان در دیدارهای مختلف که داشته اند، افزود: تقوا، دینداری و عمل صالح مهم ترین ویژگی است که باید در دولتمردان وجود داشته باشد.

وی عدالت گستری را از دیگر ویژگی‌های دولتمردان برشمرد و گفت: دولت باید توسعه عدالت را در دستور کار قرار داده و مردم همه نقاط کشور دسترسی به امکانات را داشته باشند.

حسن زاده تصریح کرد: صراحت در اتخاذ مواضع انقلابی بر اساس اندیشه‌های امامین انقلاب و ارزش و اهمیت قائل بودن به ارزش‌ها از دیگر ویژگی‌های دولتمردان است.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه باید منافع عمومی بر منافع شخصی اولویت داشته باشد، اظهار کرد: تضارب منافع باعث ایجاد مشکلاتی می شود و لذا همواره باید منافع عمومی در اولویت بوده و بر منافع شخصی، ارجحیت داشته باشد.

وی هم چنین خستگی ناپذیری، دوری از تجمل گرایی، صعه صدر و… را از دیگر ویژگی‌هایی برشمرد که باید در دولتمردان باشد.

امام جمعه میاندوآب به وضعیت ناگوار کرونایی شهرستان نیز اشاره کرد و افزود: طبق اعلام مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان، وضعیت کرونایی میاندوآب قرمز و ناگوار است و لازم است مردم نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اعم از فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک اهتمام داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در این وضعیت کرونایی عده ای به دنبال سودجویی و احتکار داروها و سرم و… هستند، افزود: این افراد در واقع مصداق یزیدیان زمان هستند که دارو و سرم را که امروز مردم به آن نیاز دارند، احتکار و انبار می کنند و برای سود بیشتر، جان انسان ها را به خطر می اندازند و باید به آنها به شدت برخورد شود.

وی با اشاره به سالروز تاسیس بانکداری اسلامی گفت: مهم ترین خواسته مردم و مراجع و… حرکت به سمت بانکداری اسلامی است که امیدواریم دولتمردان جدید به آن جامه عمل بپوشانند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.