جلسه شورای شهر میاندوآب رسمیت نیافت
۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۱
شناسه : 322488
2
با نرسیدن به حد نصاب؛ جلسه هفتگی شورای اسلامی شهر میاندوآب به علت عدم حضور سه عضو شورا تشکیل نشد.
پ
پ

 به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، جلسه هفتگی شورای اسلامی شهر میاندوآب که انتخاب هیئت‌رئیسه شورای شهر برای سال چهارم یکی از دستور کارهای آن بود؛ به علت عدم حضور سه عضو شورا تشکیل نشد.

 در این جلسه شورای شهر که «ناصر سلمان‌زاده» معاون عمرانی فرماندار میاندوآب نیز حضور داشت؛ سه عضو شورای اسلامی شهر میاندوآب حضور نداشتند و چهار عضو نیز در صحن شورا حضور یافته بودند که به دلیل عدم رسیدن به حدنصاب لازم بدین ترتیب جلسه شورای شهر رسمیت نیافت.

گفتنی است در سال سوم «اسکندر سجادی» با پنج رأی در مقابل دو رأی سفید به‌عنوان رئیس سال سوم شورای شهر میاندوآب انتخاب شد.

 برای نایب‌رئیسی شورای شهر نیز «روبین کلانتری» کاندیدا شده بود که وی نیز با پنج رأی به‌عنوان نایب‌رئیس شورای شهر برای سال سوم انتخاب شد.

 هم چنین «بابک محمدزاده» پیش از انتخاب به‌عنوان شهردار نیز با پنج رأی به‌عنوان دبیر اول و «فیروز تقوی» با هفت رأی به‌عنوان دبیر دوم هیئت‌رئیسه شورای شهر میاندوآب در سال سوم انتخاب شده بودند که در ادامه «مصطفی رسولی» جایگزین «بابک محمدزاده» در جایگاه دبیر اولی شورای شهر شد.

در سال دوم شورای شهر میاندوآب، «بابک محمدزاده» به‌عنوان رئیس، «جهانگیر قاسم‌زاده» به‌عنوان نایب‌رئیس، «اسکندر سجادی» به‌عنوان دبیر اول و «غیب الله رحیمی» به‌عنوان دبیر دوم هیئت‌رئیسه شورای شهر میاندوآب فعالیت داشتند و در سال اول نیز «فیروز تقوی» در جایگاه رئیس شورا و «روبین کلانتری» به‌عنوان نایب‌رئیس شورای شهر، «شهرام محمدوند» دبیر اول و «بابک محمدزاده» نیز در جایگاه دبیر دوم شورای شهر میاندوآب فعالیت کردند.

 هم چنین «بابک محمدزاده» رئیس شورای شهر میاندوآب در سال سوم نیز به‌عنوان شهردار انتخاب شد و ترکیب هیئت‌رئیسه و اعضای شورای شهر دچار تغییر شده و «مصطفی رسولی» نفر هشتم انتخابات ششمین دوره شورای شهر به شورای شهر راه یافت.

شهرستان میاندوآب، شهری با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و کریدور شمال غرب کشور بوده و پل ارتباطی بین استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و زنجان به شمار می‌رود و از جایگاه بسیار مهمی در منطقه برخوردار است.

در سال ۱۴۰۰ بر اساس مصوبه دولت دو بخش مرحمت‌آباد و باروق با تفکیک از شهرستان میاندوآب به شهرستان‌های چهاربرج و باروق ارتقا یافتند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.