توقیف ۱۵ دستگاه موتورسیکلت متخلف در میاندوآب
۲۴ تیر ۱۴۰۳ - ۰:۰۱
شناسه : 322395
5
فرمانده انتظامی میاندوآب خبر داد: فرمانده انتظامی میاندوآب از توقیف بیش از ۱۵ دستگاه موتورسیکلت مزاحم در میادین و خیابان‌های اصلی شهر خبر داد.
پ
پ

سرهنگ فخرالدین رستم پور در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، ضمن تسلیت ایام محرم‌الحرام و سوگواری سرور و سالار شهیدان، اظهار کرد: در روزهای گذشته بیش از ۱۵ دستگاه موتورسیکلت متخلف و مزاحم در میادین و خیابان‌های اصلی شهر میاندوآب توسط پلیس توقیف شد.

فرمانده انتظامی میاندوآب با بیان اینکه یکی از خواسته‌های شهروندان برخورد با موتورسیکلت‌های متخلف بود، گفت: موتورسیکلت‌سواران متخلف نیز به دادگاه معرفی شدند و موتورسیکلت‌ها نیز تا پایان ایام سوگواری سید و سالار شهیدان در پارکینگ خواهند بود.

وی با هشدار به موتورسوارانی که در خیابان‌های اصلی شهر و حوالی دسته‌های حسینی ایجاد مزاحمت می‌کنند، افزود: پلیس به‌صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کند تا با برقراری نظم، امنیت و نیز سهولت در تردد خودروها، بر شکوه و عظمت مراسم عزاداری در سطح شهرستان بیفزاید.

رستم پور ضمن بزرگداشت حماسه عظیم، باشکوه و الهی عاشورا، تصریح کرد: پلیس با کمال افتخار، در راستای تأمین نظم و امنیت و خدمتگزاری در صحنه، حاضر بوده و از مشارکت و همراهی هیئت‌های مذهبی و آحاد مردم عزادار نیز در این زمینه استقبال می‌کند.

فرمانده انتظامی میاندوآب اظهار کرد: از شهروندان درخواست داریم در این ایام ضمن احیاء امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر از انجام کنش‌های غیرعقلانی و نامتعارف مانند قمه‌زنی و بهره‌گیری از آلات و ادوات و موسیقی‌ها و آهنگ‌های وهن آمیز و پوشش نامناسب پرهیز کرده و قانون را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی قبلی؛ زمان عزاداری در وقت شب از ساعت ۲۱ تا ۲۳ و ۳۰ دقیقه خواهد بود، افزود: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در تمامی ساعات شبانه‌روز، آماده دریافت اطلاعات و خدمت‌رسانی به مردم شریف و مؤمن شهرستان خواهد بود.

رستم پور هم چنین از اعمال نرخ جدید جرایم رانندگی از ۲۳ تیرماه خبر داد و گفت: هم‌زمان با سراسر کشور جرائم رانندگی طبق جدول جدید تخلفات رانندگی از ۲۳ تیرماه اجرایی شده است.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.