برگزاری سمینار شهرداران میاندوآب/ تاکید بر توسعه خدمات الکترونیک در شهرداری ها
۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۹:۲۷
شناسه : 291300
8

رئیس شورای شهر میاندوآب گفت: در سمینار مشترک شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهر؛ برنامه‌ریزی برای الکترونیکی کردن پرداخت‌ها به شهرداری در قبال ارائه خدمات به شهروندان و اجرای الکترونیکی کردن پرداخت کرایه ناوگان شهری و تاکسی‌ها و اتوبوس ها مورد بحث قرار گرفت.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سمینار مشترک شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهرهای میاندوآب، چهاربرج، و باروق با حضور معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی و معاون عمرانی فرماندار میاندوآب و برخی مدیران کل به صورت ویدئو کنفرانسی در محل فرمانداری میاندوآب برگزار شد.

رییس شورای شهر میاندوآب در خصوص این جلسه به خبرنگاران گفت: در این جلسه ضمن بررسی مسائل و مشکلات شهرداری‌های شهرستان، برنامه‌ریزی برای الکترونیکی کردن پرداخت‌ها به شهرداری در قبال ارائه خدمات به شهروندان جهت کاهش میزان حضور و تجمع وتردد مردم در شهرداری‌ها با هدف کنترل بیماری کرونا موردبحث قرار گرفت.

احد غفاری افزود: همچنین در خصوص اجرای الکترونیکی کردن پرداخت کرایه ناوگان شهری و تاکسی‌ها و اتوبوس ها با هدف حذف اسکناس از دیگر موضوع‌های مطرح در این جلسه بود.

وی بیان کرد: رفع مشکلات مردم در خصوص صدور پروانه ساخت وپایان کار ساختمان و اعمال دقیق مقررات در ساخت و سازها و قوانین مسکن و ضدعفونی کردن مستمر ناوگان حمل و نقل شهری و تاکسی‌ها و اتوبوس ها از موارد دیگری بود که در این جلسه در مورد اجرای آنها بحث شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.