توزیع 350 کیلو گوشت قربانی بین مددجویان کمیته امداد در میاندوآب
۱۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴
شناسه : 265141
6

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب از توزیع 350 کیلو گوشت قربانی بین مددجویان و خانواده نیازمند در این شهرستان خبر داد.

پ
پ

رسول بخشی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اعلام این خبر گفت: این گوشت قربانی، با کمک خیرین و نیکوکاران میاندوآبی تهیه و در بین نیازمندان این شهرستان همزمان با روز عید قربان توزیع شد.

وی با بیان اینکه این عیدانه بین 350 خانواده نیازمند توزیع شده است، اظهار کرد: در این طرح به ازای هر خانوار یک کیلو گوشت قربانی توزیع شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب  افزود: برای تهیه گوشت قربانی این خانوارها، در مجموع 140 میلیون ریال هزینه شده است.

بخشی  با تقدیر و تشکر از کمک های مردمی و خیرین در یاری این نهاد برای کمک به محرومان، گفت: امسال در آستانه جشن عاطفه ها، چشم انتظار کمک های مردمی به صورت نقدی و غیر نقدی برای کمک به نیازمندان هستیم.

وی با تاکید بر اینکه امیدواریم مردم خیر و نیک اندیش میاندوآب به مانند همیشه یاریگر این نهاد باشند، تصریح کرد:  همه ما وظیفه داریم که در خدمت نیازمندان باشیم و امیدواریم مانند همیشه که  خیرین نیکوکار میاندوآبی همواره یارو مددکار ما بوده اند و در جهت رفع نیازهای محرومان و شاد کردن دل‌های نیازمندان و اقدامات خداپسندانه و نیک حرکت کرده اند، در آینده نیز در کنار ما باشند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.