توجه به برنامه های فرهنگی یکی از مهم ترین نیازها است/ علما ارتباط گسترده ای با مردم داشته باشند
۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱
شناسه : 272358
4

 مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: باید به برنامه های فرهنگی بها داد، چرا که دشمن روی این موضوع تمرکز کرده و هزینه می کند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام محمد داداش زاده امروز در همایش علما و روحانیون و روسای سازمان های تبلیغات اسلامی جنوب آذربایجان غربی در میاندوآب در سخنانی با اشاره به نقش علما و روحانیون در شکل گیری، پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی، اظهار کرد: علما و روحانیون نقش مهم و برجسته ای در شکل گیری، پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی افزود: خاستگاه حکومت اسلامی، حوزه علمیه بود و حوزه علمیه نیز رکن اصلی حکومت اسلامی است.

وی در ادامه با تاکید بر توجه و اهمیت دادن به برنامه های فرهنگی در مناسبت ها و ایام مختلف سال، گفت: باید به برنامه های فرهنگی بها داد، چرا که دشمن روی این موضوع تمرکز کرده و هزینه می کند.

داداش زاده با تاکید بر تقویت ارتباط علما با اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان، تصریح کرد: ارتباط با جوانان و مردم می تواند رابطه بین دین و مردم را تقویت کند و علما باید به این موضوع توجه داشته و با مردم ارتباط برقرار کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با بیان عوامل انحطاط در جامعه، اظهار کرد: نفاق یکی از این موضوعات است و دروغگو، بدقول و خیانت در امانت نیز ویژگی منافق است و برای اینکه اینگونه نشویم باید روز به روز بر علم و آگاهی خود افزوده و خودمان عامل به گفته هایمان باشیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.