طرح “امامان محله”، با محوریت رفع مشکلات مردم اجرا می شود
۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۹:۱۹
شناسه : 293210
6
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

حجت الاسلام داداش زاده گفت: طرح امامان محله با محوریت مسجد و رسیدگی به مشکلات مردم در استان آذربایجان غربی اجرایی شده است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی امروز در دیدار اعضای شورای هیئات مذهبی میاندوآب اظهار کرد: هیئات مذهبی برخواسته از بطن مردم بوده و مردم محور هستند و باید مردم آن را مدیریت کنند.

حجت‌الاسلام محمد داداش‌زاده با اشاره به جایگاه مسجد در پیروزی انقلاب اسلامی و هماهنگی فعالیت های اجتماعی، افزود: در زمان شیوع کرونا نیز مساجد و هیئات مذهبی نقش مهمی داشته و در سایر امورات اجتماعی دارند.

وی با بیان اینکه هیئات مذهبی در ایام شیوع کرونا در کنار مردم بوده و هستند، گفت: در ایام شیوع کرونا بیش از ۷۰ هزار بسته معیشتی و نیز اقلام بهداشتی توسط هیئات مذهبی آذربایجان غربی در قالب اجرای طرح کمک های مومنانه در بین نیازمندان توزیع شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در ادامه به اجرای طرح امامان محله در استان اشاره و تصریح کرد:در راستای اجرای این طرح، روحانی محله یا روستا به جای ایفای نقش در سنگر امام جماعت مسجد، باید به مشکلات محله‌ها اعم از اجتماعی و دینی رسیدگی و در کنار آن جذب مشارکت های مردمی نیز تلاش کند.

داداش‌زاده اظهار کرد: تمام این فعالیت‌ها با محوریت مسجد و محله اجرا می‌شود و هدف اصلی رسیدگی به مشکلات مردم است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.