تهیه لوازم تحریر در میاندوآب جایگزین حبس شد
۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶
شناسه : 311145
3
رئیس‌کل دادگستری آذربایجان غربی: رئیس‌کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: دادگاه کیفری ۲ میاندوآب در حکمی تهیه لوازم‌تحریر برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت در این شهرستان را جایگزین ۶ ماه حبس کرد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، ناصر عتباتی روز دوشنبه دراین‌خصوص اظهار کرد: طبق این حکم، اداره آموزش‌وپرورش شهرستان میاندوآب با همکاری و هماهنگی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)، با نظارت دادیار اجرای احکام کیفری نسبت به توزیع اقلام خریداری شده در بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت این شهرستان به ارزش ۷۰ میلیون ریال اقدام خواهد کرد.

رئیس‌کل دادگستری آذربایجان غربی هم‌چنین از صدور حکم جایگزین حبس دیگری در شهرستان ارومیه خبر داد و افزود: شعبه اول دادگاه بخش نازلو تهیه ۱۵ بسته برگ A۴ و تحویل به اداره آموزش‌وپرورش نازلو و تهیه بسته‌های علوفه برای حیوانات تحت قرق اداره محیط‌زیست استان تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال و کاشت ۱۰۰ اصله درخت غیر مثمر در طرح جنگل‌کاری منطقه نازلو و تأمین بسته‌های پوشاک بهداشتی برای بیماران صعب‌العلاج تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) به مبلغ ۵۰ میلیون ریال را جایگزین حبس یک متهم در این منطقه کرد.

وی افزود: در کنار برخوردهای قاطع قضایی، رویکرد کاهش جمعیت کیفری با استفاده از مجازات جایگزین حبس در جرائم سبک و کم‌اهمیت باهدف ارائه خدمات عام‌المنفعه مورد تأکید است.

در روزهای گذشته نیز رئیس‌کل دادگستری آذربایجان غربی از صدور مجازات جایگزین حبس ۶۰ ساعت خدمات تشخیصی و درمانی رایگان در شعبه ۱۰۲ کیفری دو میاندوآب خبر داده بود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.