تلاش برای تسریع در آسفالت معابر شهری
۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰:۰۱
شناسه : 325811
2
 شهردار میاندوآب عنوان کرد:  شهردار میاندوآب گفت: اکیپ‌های پخش آسفالت با جدیت و سرعت در حال انجام عملیات آسفالت‌ریزی در نقاط مختلف شهری هستند.
پ
پ

بابک محمدزاده در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، با اشاره به تداوم عملیات آسفالت‌ریزی در معابر شهری و نقاط مختلف میاندوآب، اظهار کرد: هم اکنون سه اکیپ پخش آسفالت به‌صورت مستمر در تلاش برای انجام عملیات آسفالت‌ریزی در نقاط مختلف میاندوآب هستند.

شهردار میاندوآب با بیان اینکه باتوجه‌به قرارگرفتن در فصل پاییز تسریع کار آسفالت معابر شهری در دستور کار قرار گرفته و اقدامات لازم در این زمینه انجام شده است، افزود: تعداد اکیپ‌های پخش آسفالت از چند هفته گذشته افزایش‌یافته و برنامه‌ریزی‌شده تا کار آسفالت‌ریزی در نقاط مختلف شهر و کوی‌های اقماری با جدیت دنبال شود.

 وی با بیان اینکه اخیراً نیز طبق زمان‌بندی‌های انجام شده خیابان کوی یوزباشکندی به متراژ چهار هزار و مترمربع آسفالت شد، گفت: عملیات آسفالت‌ریزی در نقاط مختلف شهری بر اساس برنامه قبلی ادامه داشته و تا زمانی که شرایط جوی اجازه دهد باقدرت انجام می‌گیرد.

 شهردار میاندوآب گفت: مجموعه شهرداری و شورای شهر میاندوآب بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته در راستای عمران و آبادانی شهر و رفاه شهروندان تلاش می‌کند در مدت باقی‌مانده فصل کاری و تا زمانی که شرایط آب‌وهوایی ادامه دهد؛ عملیات آسفالت‌ریزی در خیابان‌ها و مناطق مختلف شهر را باقدرت ادامه دهد.

 محمدزاده با اشاره به اینکه مجموعه شهرداری و شورای شهر نسبت به حل معضل آسفالت معابر شهری میاندوآب اهتمام ویژه دارد، تصریح کرد: آسفالت معابر شهری یکی از مهم‌ترین مطالبات شهروندان بوده و مجموعه شورای شهر و شهرداری نیز این مطالبه درست و بجای شهروندان را در دستور کار قرار داد تا شاهد بهبود وضعیت آسفالت معابر شهری باشیم.

 شهردار میاندوآب اظهار کرد: روند روبه‌رشد شهری در زمینه عمران و آبادانی شهر با حمایت و همراهی مجموعه شورای اسلامی شهر میاندوآب ادامه داشته و تمام همت و تلاش مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر میاندوآب؛ خدمت به مردم و جلب رضایت آنان است و در این راستا نیز از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد.

 محمدزاده تصریح کرد: امیدواریم با مجموعه اقداماتی که در دست اجرا داریم؛ شاهد میاندوآب زیبا و در شأن مردم این شهر باشیم.

 انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.