رژیم صهیونیستی، زاده ترور است
۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۵
شناسه : 323544
6
امام‌جمعه میاندوآب: امام‌جمعه میاندوآب گفت: ترور راهبرد همیشگی صهیونیست‌ها در برابر مقاومت بوده و اساساً رژیم صهیونیستی، زاده ترور است.
پ
پ

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید حسن‌زاده در خطبه‌های نمازجمعه این هفته میاندوآب با اشاره به‌ روز مقاومت اسلامی و با بیان اینکه ترور ابزار صهیونیست‌ها برای مقابله با مقاومت بوده است، اظهار کرد: دشمن صهیونیستی و استکبار جهانی با ترور به مقابله با مقاومت آمده است؛ اما این را بداند که مقاومت با ترور زمین‌گیر نمی‌شود.

امام‌جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه ترور راهبرد همیشگی صهیونیست‌ها در برابر مقاومت بوده و چیز جدیدی نیست، گفت: صهیونیست‌ها، ترور را از گذشتگان بدکردار و ناصالح خویش به ارث برده‌اند و هر جا هم دست به ترور زده و فرماندهان جبهه مقاومت را ترور کرده‌اند تا مانع از قدرت مقاومت شوند؛ برعکس قدرت مقاومت چندین برابر شده و مقاومت باصلابت‌تر از گذشته در مقابل آنها ایستادگی کرده است.

وی افزود: آنها چون جرات مقابله رودررو و تن‌به‌تن ندارند؛ لذا دست به ترور می‌زنند، افزود: آنها در همه جنگ‌ها از جمله ۳۳ روزه و ۲۲ روزه شکست‌خورده‌اند و می‌خواهند با این ترورها خود را پیروز میدان نشان دهند؛ ولی کور خوانده‌اند.

حسن‌زاده تصریح کرد: آنها شهید اسماعیل هنیه را ترور کردند؛ اما امروز کسی جانشین او انتخاب شده که مغز متفکر عملیات طوفان الاقصی بوده است و این یعنی شکست دیگری برای صهیونیست‌ها.

امام‌جمعه میاندوآب اظهار کرد: ترور شهید اسماعیل هنیه، انسجام جبهه مقاومت اعم از حزب‌الله، حماس، یمن و غیره را در خون‌خواهی و انتقام ترور شهید هنیه در راه پیروزی مقاومت بیشتر کرد.

وی با تأکید بر اینکه خون‌خواهی شهید هنیه و انتقام ترور ناجوانمردانه وی قطعاً انجام می‌گیرد و حتمی است، افزود: دشمن صهیونیستی و تمام عوامل درگیر در این ترور، جواب دندان‌شکن و قاطعی را دریافت خواهند کرد.

حسن‌زاده با اشاره به آیاتی از کلام‌الله مجید و تروریسم تاریخی یهود صهیونیست، گفت: یهود صهیونیست به دنبال نابودی اسلام، دین و قرآن و مقدسات بوده و در راستای این هدف خود دست به هر کاری زده است.

امام‌جمعه میاندوآب با بیان اینکه ایران اسلامی نیز بیش از ۱۷ هزار شهید ترور دارد، تصریح کرد: این ۱۷ هزار شهید ترور نماد جنایت‌های استکبار جهانی و سندی بر پایمردی و مقاومت مردم ایران اسلامی در برابر دشمنان است.

وی با تأکید بر اینکه مقاومت تنها راه پیروزی در برابر دشمنان است، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی این را بدانند که ما به‌هیچ‌وجه دست از مقاومت برنداشته و همواره پشتیبان مقاومت خواهیم بود و تنها راه پیروزی در مقابل استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی نیز مقاومت است.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.