تغییر محل پل چهارم زرینه‌رود بررسی می‌شود
۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۰:۰۱
شناسه : 325014
5
 رئیس شورای اسلامی شهر میاندوآب:  رئیس شورای اسلامی شهر میاندوآب گفت: پیگیر هستیم تا اگر بتوانیم محل احداث پل جدید را به محل قبلی جابه‌جا کنیم و یا احداث پل دیگری را در محل قبلی را بررسی کنیم.
پ
پ

مصطفی رسولی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر» با اشاره به موضوع احداث پل جدید بر روی رودخانه زرینه‌رود میاندوآب و مخالفت‌های برخی شهروندان، اظهار کرد: احداث پل چهارم بر روی رودخانه زرینه‌رود میاندوآب یکی از دغدغه‌های شورای شهر و شهردار بوده است.

 رئیس شورای اسلامی شهر میاندوآب افزود: در نظر داشتیم تا پل جدید از منطقه پیش‌بینی‌شده قبلی ما بین تقی‌آباد و قره ورن و در امتداد مسیر سوگلی تپه به مسیر اصلی احداث شود که این موضوع نیز باتوجه‌به هدایت خودروهای عبوری از مسیر سوگلی تپه یعنی کنارگذر در ترافیک شهر تأثیرگذار بود.

 وی گفت: ولی باتوجه‌به اینکه این مکان در خارج از محدوده شهر بود لذا خرید اراضی هم زمان‌بر و هم هزینه بر بود و برای شهرداری هزینه زیادی را تحمیل می‌کرد که در توان نبود.

 رسولی تصریح کرد: باتوجه‌به جمیع موضوعات، کار مطالعه و آزمایش خاک و اقدامات اولیه برای احداث پل چهارم از محل پیش‌بینی‌شده فعلی یعنی کنار بیمارستان حضرت فاطمه زهرا (س) به سمت کوی قره ورن در دستور کار قرار گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر میاندوآب با اشاره به نارضایتی و اعتراض جمعی از اهالی کوی‌های تقی‌آباد و قره ورن به این موضوع و طرح آن در جلسه این شورا، اظهار کرد: این اهالی معتقد هستند که احداث پل حائز اهمیت بوده؛ ولی در محل پیش‌بینی‌شده فعلی نمی‌تواند گره‌گشای مشکلات باشد و بهتر است از جای قبلی احداث شود.

 وی گفت: اگر از محل پیش‌بینی‌شده قبلی احداث می‌شد در آن صورت در ترافیک نیز حدود ۴۰ درصد تأثیرگذار بود.

 رسولی با بیان اینکه پیگیری این موضوع هستیم، افزود: پیگیر هستیم باتوجه‌به فاصله کم محل پیش‌بینی‌شده فعلی تا پل ستارخان؛ در جلسه‌ای موضوع را با فرماندار مطرح کرده و اگر بتوانیم محل احداث پل را به محل قبلی جابه‌جا کنیم و یا احداث پل دیگری را در آن منطقه بررسی کنیم.

 انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.