تعداد اکیپ پخش آسفالت افزایش یافت
۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۸:۱۵
شناسه : 325030
3
 شهردار میاندوآب:  شهردار میاندوآب گفت: در راستای سرعت بخشی به آسفالت معابر شهری؛ تعداد اکیپ پخش آسفالت به سه اکیپ افزایش یافت.
پ
پ

بابک محمدزاده در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، با اشاره به تداوم عملیات آسفالت‌ریزی در معابر شهری و نقاط مختلف میاندوآب، اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌شده تا کار آسفالت‌ریزی در نقاط مختلف شهر و کوی‌های اقماری با جدیت دنبال شود.

شهردار میاندوآب با بیان اینکه تسریع کار آسفالت معابر شهری در دستور کار قرار گرفته و اقدامات لازم در این زمینه انجام شده است، افزود: در این راستا تعداد اکیپ های پخش آسفالت افزایش‌یافته است.

 وی با بیان اینکه تا امروز تنها یک اکیپ پخش آسفالت در سطح شهر فعالیت داشت، گفت: با تصمیمات گرفته شده در راستای سرعت بخشی به آسفالت معابر شهری؛ تعداد اکیپ پخش آسفالت به سه اکیپ افزایش یافت.

 شهردار میاندوآب با اشاره به اینکه همچنان عملیات آسفالت‌ریزی بر اساس برنامه زمان‌بندی در نقاط مختلف شهر باقدرت ادامه دارد، گفت: مجموعه شهرداری و شورای شهر میاندوآب بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته در راستای عمران و آبادانی شهر و رفاه شهروندان تلاش می‌کند در مدت باقی‌مانده فصل کاری و تا زمانی که شرایط آب‌وهوایی ادامه دهد؛ عملیات آسفالت‌ریزی در خیابان‌ها و مناطق مختلف شهر را باقدرت ادامه دهد.

 محمدزاده با اشاره به اینکه مجموعه شهرداری و شورای شهر نسبت به حل معضل آسفالت معابر شهری میاندوآب اهتمام ویژه دارد، تصریح کرد: آسفالت معابر شهری یکی از مهم‌ترین مطالبات شهروندان بوده و مجموعه شورای شهر و شهرداری نیز این مطالبه درست و بجای شهروندان را در دستور کار قرار داد تا شاهد بهبود وضعیت آسفالت معابر شهری باشیم.

 محمدزاده تصریح کرد: امیدواریم با مجموعه اقداماتی که در دست اجرا داریم؛ شاهد میاندوآب زیبا و در شأن مردم این شهر باشیم.

 میاندوآب محل اتصال سه استان در شمال غرب کشور بوده و روزانه هزاران مسافر از این شهر گذر می‌کنند؛ ولی متأسفانه چاله و چوله‌ها و وضعیت نامناسب آسفالت شهری، سبب نقش‌بستن چهره نامناسب از میاندوآب در ذهن مسافران می‌شود که بعد از معرفی شهردار جدید میاندوآب و اقدامات عمرانی انجام‌گرفته، چراغ امید در دل مردم این شهر روشن گشته و مردم میاندوآب امیدوارند این اقدامات ادامه‌دار بوده و در سایر بخش‌ها نیز شاهد اقدامات جهادی باشیم تا مسافران از این شهر خاطره خود داشته باشند و میاندوآب به‌عنوان شهری زیبا یاد کنند.

 انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.