تشکیل ۵۳۶ پرونده تخلف صنفی در میاندوآب
۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰:۰۱
شناسه : 325277
0
  رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب گفت: بازرسی‌های انجام‌گرفته از ابتدای امسال منجر به تشکیل ۵۳۶ پرونده تخلف صنفی در این شهرستان شده است.  
منبع : رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب خبر داد:
پ
پ

 رضا بهروزی در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر» با اشاره به انجام بازرسی و نظارت از بازار از واحدهای مختلف صنفی در طول سال، اظهار کرد: طرح‌های نظارتی با حضور اکیپ‌هایی متشکل از بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و اعضای کارگروه ستاد تنظیم بازار ادامه داشته و بازرسان بر فعالیت اصناف و بازار در شهرستان میاندوآب نظارت می‌کنند.

 رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب با بیان اینکه بازرسی‌ها منجر به کاهش تخلفات صنفی می‌شود، افزود: این بازرسی‌ها با رویکرد مهار تورم، جلوگیری از افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها، امید آفرینی، ایجاد رفاه و رضایتمندی عمومی در میاندوآب اجرا می‌شوند.

 وی گفت: در راستای اجرای طرح‌های نظارتی؛ اکیپ‌های تشکیل‌یافته بر بازار کالاهای پرمصرف و موردنیاز مردم نظارت کرده و نحوه فعالیت اصناف و کسبه بازار به‌صورت روزانه رصد و قیمت کالاها نیز بررسی و کنترل می‌شود.

 بهروزی تصریح کرد: در راستای اجرای طرح نظارتی و بازرسی از ابتدای امسال؛ سه هزار و ۴۸۵ مورد بازرسی از واحدهای صنفی، خدماتی و تولیدی در میاندوآب انجام‌گرفته است.

 رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب با اشاره به اینکه بازرسی‌های انجام‌گرفته منجر به تشکیل ۵۳۶ پرونده تخلفاتی در عناوین مختلف شده است، اظهار کرد: بازار کالاهای اساسی مانند برنج، شکر، روغن‌نباتی، لاستیک، روغن‌موتور، نان لواش، کیف و کفش و پوشاک از عمده صنوف مورد بازرسی بوده‌اند.

 وی گفت: گران‌فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و صورت‌حساب به مشتری و غیره از عناوین تخلفات بوده و واحدهای متخلف نیز طبق قانون به مراجع ذی‌ربط و تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند.

 بهروزی با اشاره به اینکه ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل‌یافته ۱۵ میلیارد ریال بوده است، افزود: با تلاش و نظارت دقیق بازرسان و برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته به دنبال ثبات و آرامش کامل در بازار تلاش می‌کنیم.

 رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت میاندوآب اظهار کرد: مردم می‌توانند گزارش‌های خود را در خصوص گران‌فروشی، کم‌فروشی و عدم صدور فاکتور را به‌صورت حضوری به اداره صنعت، معدن و تجارت و یا به سامانه ۱۲۴ گزارش کنند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.