تخریب جایگاه روحانیت قطعه‌ای از پازل جنگ ترکیبی دشمن است
۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
شناسه : 309264
2
کارشناس مسائل سیاسی و فرهنگی: کارشناس مسائل سیاسی و فرهنگی گفت: دشمنان به این نتیجه رسیده که باید جایگاه روحانیت را مورد هجمه قرار دهد و در جنگ ترکیبی و رسانه‌ای نیز بر روی این موضوع متمرکز شده‌اند.
پ
پ

مهدی صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به سالروز شهادت آیت‌الله صدوقی، اظهار کرد: شهادت آیت‌الله صدوقی به‌عنوان سومین شهید محراب، سند دیگری از جنایت گروهک منافقین در قبال مردم ایران اسلامی است.

این کارشناس مسائل سیاسی و فرهنگی با بیان اینکه آیت‌الله صدوقی نقش مهمی در تبیین جنایت‌های رژیم پهلوی داشت، افزود: آیت‌الله صدوقی در تمام فراز و نشیب‌ها از یاران باوفا و همراه امام خمینی (ره) بود که نقش بزرگی در روشنگری مردم داشت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه روحانیت همواره در سختی‌ها و در بخش‌های مختلف در کنار مردم حضور داشته است، گفت: دشمنان پیوند مردم و روحانیت را برنمی‌تابند و لذا دست به هر کاری برای تخریب این پیوند و جایگاه روحانیت می‌زنند.

صادقی با بیان اینکه علما همواره جلوتر از همه در هدایت و راهنمایی مردم نقش ایفا می‌کنند، تصریح کرد: دشمنان به این نتیجه رسیده که باید جایگاه روحانیت را مورد هجمه قرار دهد و در جنگ ترکیبی و رسانه‌ای نیز بر روی این موضوع متمرکز شده‌اند.

این کارشناس مسائل سیاسی و فرهنگی با اشاره به اینکه روحانیت بیش از چهارهزار شهید تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی کرده است، اظهار کرد: روحانیت خود را فدایی مردم و دین و انقلاب می‌دانند و این را در برهه‌های مختلف نشان داده‌اند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.