دشمن جنگ ترکیبی به راه انداخته است/دشمن پیوند مردم و روحانیت را برنمی تابد
۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۸:۱۹
شناسه : 299664
9
کارشناس مسائل سیاسی: کارشناس مسائل سیاسی و فرهنگی گفت: دشمنان تهاجم فرهنگی و جنگ ترکیبی به راه انداخته و یکی از این تهاجم‌ها این است که روحانیت را هدف قرار دهند.
پ
پ

حجت‌الاسلام عسگر امامی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با بیان اینکه روحانیت همواره در کنار مردم بوده و خود را فدایی دین، انقلاب و مردم می داند، اظهار کرد: این موضوع را اخیرا در دوران کرونا نیز شاهد بودیم که روحانیت در کنار مردم و در کمک های مومنانه و بیمارستان ها و… پیشتاز بود.

این کارشناس مسائل سیاسی و فرهنگی افزود: علما به عنوان پرچمداران دین همواره در سختی ها و برهه ها در کنار مردم بوده و جلوتر از همه در هدایت و راهنمایی مردم نقش ایفا می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان تهاجم فرهنگی و جنگ ترکیبی به راه انداخته است، گفت: یکی از این تهاجم‌ها این است که روحانیت را هدف قرار دهند.

امامی با اشاره به اینکه دشمنان پیوند مردم و روحانیت را برنمی تابند،تصریح کرد: دشمن برای زدن نظام اسلامی به این نتیجه رسیده که باید جایگاه روحانیت را مورد هجمه قرار دهد و بر روی این موضوع متمرکز شده اند و به دنبال بی اعتبار کردن روحانیت در منظر مردم هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به سابقه تاریخی دشمنی دشمنان دین با روحانیت، افزود: حکایت عمامه و‌خون، حکایت جدیدی نیست و جامعه روحانیت بیش از چهار هزار شهید تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی کرده است.

وی افزود: شهدای روحانی پیشگامان و پرچمداران نهضت حسینی ،قبل از انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و نیز تا به امروز همچنان این روحانیت خود را فدایی مردم و دین و انقلاب می دانند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.