تجهیز آتش‌نشانی در دستور کار قرار دارد
۰۳ آبان ۱۴۰۳ - ۰:۰۱
شناسه : 326156
0
شهردار میاندوآب: شهردار میاندوآب گفت: در راستای ارتقای کیفیت خدمات؛ تجهیز سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب در طول یک سال گذشته در دستور کار قرار گرفته است.
پ
پ

بابک محمدزاده در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر» با اشاره به اقدامات شهرداری میاندوآب در مقابله با حوادث و بحران، اظهار کرد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب مهم‌ترین و درگیرترین واحد شهرداری در شرایط بحرانی است.

شهردار میاندوآب افزود: با توجه به اهمیت موضوع و در راستای ارتقای کیفیت خدمات؛ تجهیز سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب در طول یک سال گذشته در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: در این زمینه دستگاه اکسیژن‌ساز با صرف هزینه‌ای بالغ بر سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خریداری و در اختیار سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی قرار گرفته است.

محمدزاده تصریح کرد: همچنین در راستای حفظ سلامت مأموران آتش‌نشانی نیز این سازمان به لباس‌های غواصی و سه دستگاه قایق نجات‌غریق نیز تجهیز شده است.

شهردار میاندوآب اظهار کرد: علاوه بر سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب اقدامات دیگری نیز برای مقابله با بحران انجام‌گرفته است که از آن جمله می‌توان به بازسازی و تجهیز یک دستگاه اتوبوس در قالب اتاق مدیریت بحران با امکانات بی‌سیم، تلفن و استراحتگاه ۱۸ نفری اشاره کرد.

وی از نردبان آتش‌نشانی به عنوان یکی از مهم‌ترین مطالبات و کمبودهای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب نام برد و افزود: در این زمینه نیز باتوجه‌به قیمت بالای نردبان آتش‌نشانی رایزنی‌ها و پیگیری‌های لازم در دستور کار قرار گرفته تا ان‌شاءالله این کمبود نیز رفع شود.

آتش‌نشانان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب باروحیه ایثار و با تمام وجود با امکانات موجود در حوادث متعددی که در مناطق مختلف میاندوآب اعم از تصادف، آتش‌سوزی، غرق‌شدگی و غیره به دلایل مختلف به وقوع پیوسته با حضور به‌موقع و سریع خویش توانسته‌اند به وظیفه خود عمل کرده و به مردم خدمت ارائه دهند.

شهرستان میاندوآب، شهری با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و کریدور شمال غرب کشور بوده و پل ارتباطی بین استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و زنجان به شمار می‌رود و از جایگاه بسیار مهمی در منطقه برخوردار است.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.