تبیین مشارکت حداکثری رویکرد سپاه و بسیج
۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۳
شناسه : 321557
4
فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی تصریح کرد: فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: رویکرد سپاه و بسیج در انتخابات؛ تبیین اهمیت مشارکت حداکثری بوده و در این راستا نیز قدم برمی‌دارد.
پ
پ

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، سرتیپ دوم پاسدار محمدحسین رجبی امروز در همایش انس و الفت وابستگان سپاه میاندوآب در سخنانی با تقدیر از رشادت‌های ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: شما رزمندگان در دوران دفاع مقدس حماسه‌ها خلق کرده‌اید که فراموش ناشدنی هستند.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی افزود: شما نسلی هستید که روزهای سخت در سپاه بودید و در راه دفاع از انقلاب، نظام و ولایت ایثارگری کردید و ما وجود شما و امثال شما را ارزشمند و ذی‌قیمت برای کشور و انقلاب می‌دانیم.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست‌جمهوری، گفت: عرصه انتخابات، عرصه مهم و تعیین‌کننده است و این انتخابات نیز دارای شرایط ویژه‌ای است.

سردار رجبی با بیان اینکه ما پیش‌ازاین نیز چنین شرایطی را بعد از شهادت شهید رجایی تجربه کرده‌ایم، تصریح کرد: در شرایط سختی که بر کشور حاکم بود؛ ولایت به‌عنوان محور آرامش و نقطه ثقل؛ کشور را به سمت ثبات و پیشرفت سوق داد.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی با اشاره به اینکه امروز در ثبات و بلوغ کامل هستیم و ایران در جبهه مقاومت به تکیه‌گاه امت اسلامی تبدیل شده و چشم جبهه مقاومت به ایران اسلامی است، اظهار کرد: امروز ایران اسلامی در معادلات جهانی نیز صاحب‌نظر بوده و بدون نقش‌آفرینی ایران خیلی از مسائل حل نمی‌شود.

وی با بیان اینکه امروز وجود بابرکت مقام معظم رهبری مایه آرامش است، افزود: بعد از شهادت شهید آیت‌الله رئیسی؛ کشور در شرایط خاصی بود؛ ولی با درایت و رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری هیچ خللی در کارها در کشور اتفاق نیفتاد.

سردار رجبی با اشاره به اینکه دشمنان دائم به دنبال توطئه هستند، تصریح کرد: دوستان ما از اقتدار ما خوشحال شده و دشمنان نیز مأیوس و ناامید می‌شوند و در این راستا نیز دست به تحریم و غیره می‌زنند.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی در ادامه با تأکید بر اینکه باید در عرصه انتخابات نیز دشمنان را مأیوس کنیم، گفت: رویکرد سپاه و بسیج در انتخابات؛ تبیین اهمیت مشارکت حداکثری بوده و در این راستا نیز قدم برمی‌دارد.

وی افزود: در کنار مشارکت حداکثری باید در این شرایط امیدوارکننده و باثبات که داریم؛ انتخاب خوب و اصلح و بهترین انتخاب را داشته باشیم.

سردار رجبی با بیان اینکه وابستگان سپاه باید به رسالت خویش در دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات به نحو احسن عمل کنند، تصریح کرد: باید در مسیر مشارکت حداکثری توأم با انتخاب اصلح که مصداق جهاد تبیین است قدم برداشت.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی هم چنین به عملیات وعده صادق نیز اشاره کرد و گفت: عظمت عملیات وعده صادق مایه اقتدار و غرور بود.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.