تبعیت از ولایت فقیه، رمز پیروزی رزمندگان اسلام بود/ بقای انقلاب اسلامی از برکات دفاع مقدس است
۳۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵
شناسه : 265818
10

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: تبعیت از ولایت فقیه، ایثار و از خودگذشتگی، وحدت و حضور همه جانبه ملت از اقشار و سلایق مختلف برای دفاع از آرمان های انقلاب به تبعیت از ولایت فقیه از اصلی ترین دلایل پیروزی رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس بود.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار جواد مولودی در مراسم یادواره شهید محسن حججی و شهدای بخش مرحمت آباد در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما به برکت خون شهدا، اثبات کرد که ادامه دهنده راه انبیا و اولیای الهی هستند و با تقدیم شهدا نشان داد که در عمل نیز حسینی هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: شهدا نشانگر و راهنمای مسیر هستند و ما به یادواره های شهدا نیاز داریم نه شهدا.

وی با اشاره به هفته دفاع مقدس و با بیان اینکه ما در جنگ هشت ساله، ناشدنی ها را شدنی کردیم، گفت: بر اساس محاسبات عادی و نظامی، پیروزی از آن دشمن بود ولی انقلاب اسلامی ایران به رهبری ولایت فقیه و با ایثارگری های رزمندگان اسلام، معادلات را بر هم زد و ناشدنی ها را شدنی کرد.

مولودی تصریح کرد: برای نخستین بار در تاریخ ایران، در جنگی که رهبری آن بر عهده ولی فقیه بود، در مقابل دشمن ایستاد و حتی یک وجب از خاک خود را به دشمن نداد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب به عوامل پیروزی ایران در هشت سال دفاع مقدس اشاره و اظهار کرد: تبعیت از ولایت فقیه، ایثار و از خودگذشتگی، وحدت و حضور همه جانبه ملت از اقشار و سلایق مختلف برای دفاع از آرمان های انقلاب به تبعیت از ولایت فقیه از اصلی ترین دلایل پیروزی رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس بود.

وی افزود: برای ادامه مسیر انقلاب اسلامی به عامل وحدت، اعتقاد، معنویت و تبعیت از ولایت فقیه نیازداریم، همانطور که اگر رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، تبعیت از ولی فقیه نداشتند، به پیروزی نمی رسیدیم.

مولودی با بیان اینکه شهید حججی ها از دستاوردها و ثمره دفاع مقدس هستند، گفت:  بقای انقلاب از برکات دفاع مقدس است و شهید حججی ها امروز ثمره دفاع مقدس و جنگ تحمیلی هستند که از شهدای انقلاب و اسلام درس و الهام گرفتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به اینکه یکی از دستاوردهای دفاع مقدس، ناامید و مایوس کردن دشمنان بود، تصریح کرد: شهدا درس فراموشی ناشدنی و درس عبرت به دشمنان دادند.

وی با بیان اینکه هدف از ایجاد داعش با حمایت مرکز فکری وهابیون و صهیونیسم و آمریکایی ها، برای مقابله با ایران بود، اظهار کرد: ولی امروز ما جنگ را به فراتر از مرزها برده و در مرزهای جبهه مقاومت، دشمن را با شکست مواجه ساخته ایم.

مولودی تصریح کرد: باید قدر این امنیت، انقلاب، ولایت فقیه و خون شهدا را بدانیم و در راستای اهداف و آرمان های انقلاب گام برداریم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.