هر رأی یک موشک به قلب دشمن است
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰:۰۱
شناسه : 316108
3
معاون اجرایی سپاه شهدا آذربایجان‌غربی: معاون اجرایی سپاه شهدا آذربایجان‌غربی گفت: هر رأی یک موشک به قلب دشمن است و تک‌تک ما وظیفه داریم به رسالت خویش که همان شرکت گسترده در انتخابات است، عمل کرده و دشمنان را مأیوس سازیم.
پ
پ

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، چهاردهمین یادواره شهدای روستای ممدل امشب در مسجد امام حسین (ع) این روستا و با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد.

معاون اجرایی سپاه شهدا آذربایجان‌غربی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، گفت: شهدا از عزیزترین سرمایه زندگانی خویش گذشتند و برای ما امنیت و آرامش به ارمغان آوردید.

سرهنگ پاسدار مهدی رضوی با تقدیر از صبر و مجاهدت‌های خانواده‌های معظم شهدا و با بیان اینکه استقامت خانواده‌های معظم شهدا، جهاد اکبر است، افزود: باید ادامه‌دهنده راه شهدا بود و قدر خانواده شهدا را بدانیم.

وی تصریح کرد: شهدا به برگزاری یادواره‌ها نیازی ندارند، بلکه این ما هستیم که به یادواره‌ها نیاز داریم تا راه و هدف شهدا را گم نکنیم.

معاون اجرایی سپاه شهدا آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه امروز صحنه نبرد عوض شده و دشمن رو به جنگ نرم آورده است، اظهار کرد: امروز دشمن با جنگ ترکیبی وارد میدان شده و در تلاش است تا با فتنه‌انگیزی اهداف خود دست یابد.

رضوی با بیان پیروزی انقلاب اسلامی تمام معادلات دنیا را به هم زد، گفت: دنیا به دوقطبی شرق و غرب تقسیم می‌شد؛ ولی پیروزی انقلاب اسلامی، گفتمان جدیدی به دنیا معرفی کرد که شعار آن «نه شرقی، نه غربی» و «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» بود.

وی با اشاره به اینکه دشمن اصلی ما سردمدار استکبار جهانی؛ یعنی آمریکای جنایت‌کار است، افزود: امروز بزرگ‌ترین وظیفه ما جهاد تبیین است که دشمنی‌ها و جنایت‌های پهلوی، آمریکای جنایت‌کار و دست‌نشانده‌هایش را برای نسل امروزی تبیین کنیم.

معاون اجرایی سپاه شهدا آذربایجان‌غربی تصریح کرد: ظلمی که در تاریخ قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به ملت ایران شده، به کسی نشده است.

رضوی با بیان اینکه باید تاریخ را خواند و با تاریخ کشور خود آشنا شد، اظهار کرد: امروز موشک‌های ما نقطه‌زنی می‌کنند و این به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا است که به این نقطه رسیده‌ایم درحالی‌که قبل از انقلاب اسلامی این‌گونه نبود.

وی هم چنین با اشاره به اینکه منطقه ما سرزمین مجاهدت‌های خاموش است، گفت: باید رشادت‌های مردم و رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس در منطقه شمال غرب بازگو شود.

معاون اجرایی سپاه شهدا آذربایجان‌غربی اظهار کرد: دشمن به دنبال این است که با امپراطوری رسانه‌ای جای جلاد و شهید را عوض کند.

رضوی به اهمیت شرکت در انتخابات نیز اشاره کرد و افزود: هر رأی یک موشک به قلب دشمن است و تک‌تک ما وظیفه داریم به رسالت خویش که همان شرکت گسترده در انتخابات است، عمل کرده و دشمنان را مأیوس سازیم.

هرچه داریم به برکت خون شهدا است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب نیز در این مراسم با اشاره به اینکه ما هرچه داریم به برکت خون شهدا است، اظهار کرد: ان‌شاءالله ادامه‌دهنده راه شهدا بوده و به وصیت‌نامه شهدا عمل کنیم.

سرهنگ پاسدار محمد پیری با بیان اینکه امروز دشمن حتی خیال تجاوز به میهن اسلامی نمی‌تواند داشته باشد، افزود: در ۴۰ سال دوم انقلاب اسلامی دیگر جنگ سخت معنا و مفهوم ندارد، چون ما قوی شده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن از طریق جنگ نرم وارد میدان شده است، گفت: در ۴۰ سال دوم شرایط سخت است و باید در مقابل توطئه‌ها و جنگ نرم دشمنان هوشیار باشیم.

پیری با تأکید بر اینکه جنگ نرم دشمن جدی است، تصریح کرد: باید آماده شویم و سبک زندگی خود را مطابق سبک زندگی شهدا قرار دهیم.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.