بهره برداری از شش طرح ورزشی، آموزشی و خدماتی  در میاندوآب/ نخستین سالن ورزشی طبقاتی آذربایجان غربی در میاندوآب افتتاح شد+ تصاویر
۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹
شناسه : 286939
11

همزمان با دهه مبارک نخستین سالن ورزشی طبقاتی آذربایجان غربی در میاندوآب با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، مراسم افتتاح این پروژه با حضور شهدی معاون اقتصادی استاندار آذربایجان غربی، پور ایراندوست سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان، نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس و فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی افتتاح شد.

به گفته رضاپور رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب، نخستین سالن ورزشی طبقاتی آذربایجان غربی در میاندوآب در دو طبقه هر کدام به مساحت 450 مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی احداث شده است.

طبقه همکف این ساختمان اختصاص به تنیس روی میز و طبقه دوم نیز به هئیت ووشو اختصاص دارد.

هم چنین امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی جایگاه دو منظوره سوخت در محور میاندوآب به بوکان افتتاح شد.

این جایگاه سوخت نیز در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع  و با اعتباری بالغ بر۲۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی راه اندازی شده است.

افتتاح مدرسه شش کلاسه در روستای نظام آباد سومین پروژه افتتاح شده در نهمین روز از دهه مبارک فجر در میاندوآب بود.

این مدرسه خیرساز در زمینی به مساحت دو هزار و 800 متر مربع و با زیربنای ۳۴۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر۹ میلیارد ریال توسط خیرین و نوسازی مدارس احداث شده است.

هم چنین امروز مشعل گاز در سه روستای بخش باروق میاندوآب نیز با حضور معاون استاندار آذربایجان غربی و سایر مسئولان روشن شد تا میاندوآبی گامی دیگر در جهت تبدیل شدن به برخورداری 100 درصدی روستاها از گاز طبیعی بردارد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.