بصیرت لازمه پیروزی بر دشمنان در تمام صحنه ها است/عاشورا به ما درس مقاومت و “هیهات من الذله” داده است
۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰
شناسه : 286016
7

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: عاشورا به ما درس مقاومت و “هیهات من الذله” داده است و دشمن از همین فرهنگ عاشورا و مقاومت و عزم پولادین ملت ایران می ترسد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ امروز در نشست بصیرتی اساتید بسیجی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب با بیان اینکه باید قدردان امنیت خود باشیم، اظهار کرد: این امنیت را به آسانی بدست نیاورده ایم بلکه امنیت خود را مدیون ایثارگری ها و رشادت های رزمندگان اسلام هستیم و باید قدردان آن باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: احساس امنیت از خود امنیت بالاتر است.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی در تمام صحنه های انقلاب اسلامی حضور داشته و به نقش خود ایفا کرده اند، گفت: علی رغم همه توطئه ها و فتنه های دشمنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، حضور مردم در صحنه همه آنها را خنثی ساخته است.

پالهنگ با بیان اینکه فتنه 88 یکی از فتنه های دشمنان بود که اصل نظام و انقلاب را نشانه گرفته بود، تصریح کرد: حماسه مردمی 9 دی، طومار فتنه و فتنه گران را در هم پیچید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به امپراطوری رسانه ای دشمنان، اظهار کرد: امپراطوری رسانه ای دشمنان همواره موضوع ایران را مورد توجه قرار داده و دائما به دنبال جریان سازی علیه نظام و انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه فتنه گران در فتنه 88 به ارزش ها و عاشورا اهانت کردند، افزود: بی بصیرتی برخی خواص نیز زمینه را برای فتنه گران فراهم ساخت.

پالهنگ با بیان اینکه فتنه 98 برخی شباهت ها و تفاوت ها با فتنه88 داشت، افزود: بحمدالله با بصیرت مردم، فتنه98 در 48 ساعت جمع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال این هستند که 9دیها را از بین ببرند، گفت: نتیجه گفتمان و سازش را امروز در کشورهای اطراف و جهان شاهد هستیم و می بینیم که چه بر لیبی و مصر و… آمد.

پالهنگ تصریح کرد: برای صیانت از اقتدار نظام و غیرت دینی و عزت خود باید ابعاد 9 دی برای جوانان و نوجوانان تبیین شود و این در مسیر انقلاب یک ضرورت است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با تاکید بر اینکه باید در مقابل جنگ رسانه ای دشمنان هوشیار باشیم، گفت: حفظ اتحاد و انسجام لازمه ایستادگی در مقابل توطئه های دشمنان است.

وی با بیان اینکه ما در 9 دی ارزش و اقتدار و عزت خود را به دنیا نشان دادیم، افزود: فتنه هایی که در کشور ما رخ داده اگر در هر کشوری رخ می داد، آن کشور و نظام را ساقط می کرد.

پالهنگ با بیان اینکه مشکلات را کتمان نمی کنیم، اظهار کرد: دشمنان در حرف از حقوق بشر صحبت می کنند ولی آن را به نفع خود تعبیر می کنند و کودکان و نوجوانان را در کشورهای مختلف مانند یمن و افغانستان و لیبی و نیجریه و….به خاک و خون می کشند.

وی افزود: عاشورا به ما درس مقاومت و “هیهات من الذله” داده است و دشمن از همین فرهنگ عاشورا و مقاومت و عزم پولادین ملت ایران می ترسد.

پالهنگ با بیان اینکه 9 دی یک روز عاشورایی است، تصریح کرد: در 9 دی مردم ایران اسلامی با تاسی از فرهنگ عاشورا در مقابل دشمنان و فتنه گران ایستادند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به اینکه امروز فرهنگ مقاومت جهان شمول شده است، تصریح کرد: نتیجه فرهنگ مقاومت پیروزی حزب الله بر رژیم صهیونیستی تا بن دندان مسلح در جنگ 33 روزه است.

وی با تاکید بر لزوم هوشیاری در مقابل جنگ نرم و نفوذ دشمنان، افزود: بصیرت لازمه پیروزی بر دشمنان در تمام صحنه ها است.

پالهنگ تصریح کرد: باید ولایتمداری، ایمان، بصیرت، هوشیاری، زمان شناسی و آگاهی و غیرت ملی مردم از ابتدای انقلاب در فتنه ها و توطئه های مختلف و خدمات نظام برای نسل امروزی تبیین شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب اظهار کرد: انقلاب اسلامی شاخ دشمنان را شکسته است و امروز آزاده ترین کشور در دنیا هستیم و باید این برای نسل امروزی تبیین شود و در این زمینه نقش اساتید بسیار مهم و خطیر است.

وی افزود:دانشجویان افسران جنگ نرم و اساتید فرماندهان جنگ نرم هستند و نقش آنها در مقابله با تهدیدات دشمنان در جنگ نرم بسیار مهم است.

پالهنگ تصریح کرد: امروز دشمن با استفاده از امپراطوری رسانه ای و نیز از فضای مجازی به عنوان یک ابزار برای پیشبرد اهداف خود استفاده می کند و باید در مقابل جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن هوشیار و آگاه بود و در این میان اساتید باید به وظیفه خود در تبیین اهداف دشمنان به نحو احسن عمل کنند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.