بسیج نیروی همیشه حاضر در صحنه و حافظ ارزش ها و آرمان های نظام و انقلاب است
۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۸:۵۱
شناسه : 285435
6

امام جمعه میاندوآب گفت:  بسیجیان، همواره در صحنه بوده و در دفاع از نظام و انقلاب، جانبازی و ایثارگری می کنند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده امروز در دیدار اعضای شورای تامین، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب و جمعی از پرسنل این ناحیه به مناسبت هفته بسیج در سخنانی با تبریک این هفته، اظهار کرد:  بسیجی یعنی لشکر مخلص خدا که هر جا نظام و انقلاب نیاز دارد در صحنه حضور دارد و بسیجیان، همواره در دفاع از نظام و انقلاب، جانبازی و ایثارگری می کنند.

امام جمعه میاندوآب گفت: بسیج تمام شدنی نیست و در 40 سال انقلاب اسلامی نقش مهم و تعیین کننده ای داشته و همواره در دفاع از آرمانهای نظام اسلامی آماده بوده است.

در ادامه با اشاره به اینکه خداوند دشمنان ما را کر و کور آفریده است، افزود: دشمنان همیشه سعی داشته اند علیه نظام اسلامی، توطئه چینی کنند و این را نیز علنا بیان کرده اند.

وی با اشاره به حوادث اخیر در کشور و با بیان اینکه دشمنان علنا حمایت خود را از اغتشاشگران اعلام کردند، گفت: این موضوع هیچ ربطی به آنها نداشت و اعلام حمایت آنها نشان می دهد که مانند 40 سال گذشته همواره به توطئه علیه نظام و انقلاب مشغول بوده اند.

حسن زاده با بیان اینکه مردم ولایتمدار ایران اسلامی، همیشه پشتیبان نظام و انقلاب و رهبری بوده اند، تصریح کرد: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با تمام وجود در مقابل کسانی که برای کشور ما نقشه می کشند و توطئه چینی می کنند، می ایستند و مشت محکمی بر دهان آنان می زنند.

بسیج و بسیجیان همواره پشتیبان ولایت هستند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب نیز در این دیدار در سخنانی با اشاره به برنامه های هفته بسیج در این شهرستان، اظهار کرد: به مناسبت هفته بسیج امسال در شهرستان میاندوآب بیش از ۲۵۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و… با شعار«بسیج، ۴۰سال خدمت، جهاد و شهادت» برگزار می شود.

سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ گفت: بسیج و بسیجیان همواره پشتیبان ولایت بوده و به عنوان نیروی ارزشی، مکتبی، ولایتمدار و اطاعت پذیر در 40 سال گذشته در راه دفاع از ارزش های نظام و انقلاب اسلامی تلاش کرده اند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان همیشه با ترفندهای شیطانی به دنبال جدا کردن مردم از ولایت فقیه هستند، افزود: دشمنان این را بدانند که صف مردم از شیاطین همیشه جدا خواهد بود و مردم جواب دندان شکنی به شیاطین روزگار خواهند داد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب تصریح کرد: اقشار مختلف مردم در بسیج با تکیه بر اراده الهی و اندیشه های رهبرکبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری با اقتدار و صلابت و استوار در مقابل دشمنان ایستادگی می کنند.

پالهنگ اظهار کرد: مردم با بصیرت و ولایتمدار ایران اسلامی هرگز اجازه نمی دهند که تفکر شیطانی حتی یک وجب به کشور ما نفوذ کند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.