برگزاری مرحله استانی الپمیاد طرح دادرس در میاندوآب/ 320 کانون دانش آموزی هلال احمر در آذربایجان غربی وجود دارد
۱۲ تیر ۱۳۹۶ - ۹:۳۲
شناسه : 263010
2

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: طرح دادرس با حضور حدود 700 دانش آموز امدادگر از شهرهای مختلف استان در دو مرحله خواهران و برادران در میاندوآب برگزار می شود.

پ
پ

حسن محمودی اصل زاده در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر در حاشیه اجرای طرح دادرس در میاندوآب اظهار کرد: طرح دادرس همه ساله ها در تمام استان های کشور برگزار می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی با بیان اینکه طرح دادرس در دو مرحله خواهران و برادران در میاندوآب برگزار می شود، افزود: در این طرح حدود 700 دانش آموز امدادگر از شهرهای مختلف استان که به مرحله استانی راه یافته اند، در دو مرحله خواهران و برادران در میاندوآب با یکدیگر در آیتم های مختلف در حوزه فعالیت های امدادی به رقابت می پردازند.

وی گفت: منتخبین این مرحله نیز به رقابت های کشوری که در آینده برگزار می شود، اعزام شده و در این مرحله، به رقابت می پردازند.

محمودی با اشاره به تعامل مثبت با آموزش و پرورش در راستای توانمندسازی دانش آموزان در مقابله با بحران ها و حوادث اجتماعی، تصریح کرد: این اقدامات با هدف کاهش آسیب های اجتماعی و ایجاد فضای شور و نشاط در بین جوانان انجام می گیرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی هم چنین با بیان اینکه 320 کانون دانش آموزی هلال احمر در سطح استان وجود دارد، اظهار کرد: این کانون ها در راستای تقویت بنیه امدادی دانش آموزان و خانواده ها فعالیت دارند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.