اکبر اسدی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد : این برنامه ارتباطی در راستای ایجاد پیوندی نزدیک بین مردم و مسئولین با رویکرد پاسخگویی شفاف و کارآمد و ارائه راهنمایی های لازم در چارچوب وظایف محوله اجرایی شده است .
وی گفت : تکریم و ارتقاء سطح رضایتمندی ارباب رجوع ، افزایش میزان بازدهی خدمات ارائه شده و ارائه خدمتی مطلوب و خداپسند از عمده اهداف این طرح می باشد .
سرپرست اداره صنعت معدن و تجارت میاندوآب کاهش هزینه ها ، صرفه جویی در وقت و جلوگیری از هدر رفتن زمان ارباب رجوع را از مزایای برپایی میز خدمت در ادارات و اماکن عبادی سیاسی برشمرد و بر همت و اراده مسئولین در کارسازی جهادی و گره گشایی از مشکلات هموطنان تأکید کرد.
اسدی تصریح کرد: در این راستا به مشکلات ۲۰ نفر از همشهریان عزیز رسیدگی شده که عمده مسائل و مشکلات مطروحه در حوزه بازرسی ، تخلفات صنفی ، اصناف و تنظیم بازار کالاهای اساسی بود .
انتهای پیام/
ثبت دیدگاه