برنامه مدیریت جامع تالاب نوروزلوی میاندوآب تدوین و اجرا می شود
۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۹:۰۶
شناسه : 270807
3

کارشناس فنی طرح حفاظت از طرح تالاب‌های ایران در سازمان حفاظت محیط زیست کشورگفت: برنامه مدیریت جامع تالاب نوروزلوی میاندوآب تدوین شده و برنامه ریزی جامعی در مورد این تالاب انجام می شود.

پ
پ

یوسفعلی احمدی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به تالاب نوروزلوی میاندوآب، اظهار کرد: برنامه مدیریت جامع تالاب نوروزلوی میاندوآب تدوین شده و تمام دستگاههای دخیل و ذینفعان با همکاری یکدیگر برنامه ریزی جامعی را در مورد این تالاب اجرا خواهند کرد.

کارشناس فنی طرح حفاظت از طرح تالاب‌های ایران در سازمان حفاظت محیط زیست کشورافزود: در قالب این برنامه جامع، مسئولیت هر عضوی مشخص بوده و فرماندار به عنوان رئیس و محیط زیست به عنوان دبیر و سایر افراد نیز عضو هستند و برنامه های کوتاه و بلند مدت تدوین و اجرا می کنند.

وی گفت: هم اکنون در مرحله گام اجرایی برنامه بوده و لازمه آن نیز تصویب در شورای برنامه ریزی شهرستان است و در این زمینه نیز با فرماندار رایزنی و در روز جهانی تالاب ها این برنامه را مصوب و به اجرا برویم.

احمدی با اشاره به موضوع استقرار کشاورزی پایدار که در روستاهای منتخب میاندوآب نیز در حال اجرا است، تصریح کرد: این پروژه برای سال چهارم با همکاری ژاپنی ها در حوزه آبریز دریاچه ارومیه اجرا شده و در چند مزرعه و روستا در میاندوآب نیز اجرا می شود.

کارشناس فنی طرح حفاظت از طرح تالاب‌های ایران در سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: خروجی اجرای طرح استقرار کشاورزی پایدار صرفه جویی در مصرف آب کشاورزی است.

وی افزود: میاندوآب جایگاه ویژه ای در بحث احیای دریاچه داشته و تمرکز در موضوع استقرار کشاورزی پایدار روی میاندوآب است ولی در سایر شهرها هم اجرا می شود.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.