برائت امسال باید فراتر از موسم حج در همه‌ جای جهان تسرّی یابد
۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۰
شناسه : 321341
2
رهبر معظم انقلاب: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بخشی از پیام‌شان به حجاج‌ بیت‌الله الحرام فرمودند: برائت امسال باید فراتر از موسم و میقات حج، در کشورها و شهرهای مسلمان‌نشین در همه‌جای جهان ادامه یابد، و فراتر از حج‌گزاران، به آحاد مردم تسرّی یابد.
پ
پ
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، بخشی از پیام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به حجاج‌ بیت‌الله الحرام منتشر شد که به شرح زیر است:
اجتماع عظیم و مناسک پیچیدۀ حج، هرگاه با چشم تدبّر دیده شود، برای مسلمان، قوّت قلب و سرچشمۀ اطمینان است و برای دشمن و بدخواه، هراس‌انگیز و پُرهیبت.
برائت امسال باید فراتر از موسم و میقات حج، در کشورها و شهرهای مسلمان‌نشین در همه‌جای جهان ادامه یابد، و فراتر از حج‌گزاران، به آحاد مردم تسرّی یابد.
شما برادر و خواهر حج‌گزار، اکنون در عرصه‌ تمرین این حقایق و معارف پُرفروغ قرار دارید. اندیشه و عمل خود را به آن نزدیک و نزدیک‌تر کنید، و هویّت بازیافته و آمیخته با این مفاهیم متعالی را به خانه برگردانید.
این همان سوغات ارزشمند و حقیقی سفر حجّ شما است.‏متن کامل پیام مهم رهبر انقلاب شنبه توسط نماینده ولی‌فقیه و سرپرست حجاج ایرانی در مراسم برائت از مشرکین در صحرای عرفات قرائت و منتشر خواهد شد.
انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.