انقلاب اسلامی ایران ابهت دروغین غرب و شرق را شکست/22 بهمن، نماد ایستادگی و اقتدار ملت ایران است
۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۸:۳۱
شناسه : 286781
6

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره)، گفتمان جدیدی در دنیا معرفی کرد و ابهت دروغین غرب و شرق را شکست.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ امروز در نشست بصیرتی سیاسی بسیجیان در باروق با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران، ابهت پوشالی غرب و شرق را شکست، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره)، گفتمان جدیدی در دنیا معرفی کرد و ابهت دروغین غرب و شرق را شکست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه امروز ایران اسلامی نقش تعیین کننده در معادلات جهانی دارد، افزود: استکبار جهانی این اقتدار ایران را بر نمی تابد و لذا دست به انواع توطئه ها زده و بارها نیز اعلام کردند که اجازه نمی دهیم مردم ایران 40 و 41 سالگی انقلاب اسلامی را جشن بگیرند ولی در این هدف خود نیز ناکام ماندند.

وی با اشاره به اینکه به برکت انقلاب اسلامی، آوازه توانایی مردم ایران به گوش مردم دنیا رسیده است، گفت: قبل از انقلاب مردم ایران تحقیر می شدند ولی انقلاب اسلامی ثابت کرد که ما می توانیم و عزت و ارزش و احترام برای مردم ایران به ارمغان آورد.

پالهنگ تصریح کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و در هر دوره تاریخی بخشی از خاک ایران جدا شده است اما در هشت سال دفاع مقدس، حتی یک وجب از خاک به دست دشمن نیفتاد و ایران اسلامی تمامیت ارضی خود را حفظ کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به اینکه دشمنان دست از توطئه برنداشته و در کنار جنگ اقتصادی، فرهنگی و سیاسی حتی دست به ترورنیز زدند، اظهار کرد: آخرین نمونه اقدامات خصمانه دشمنان که نشان دهنده دشمنی آنها با مردم ایران اسلامی است، ترور شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی است که سردمدار مبارزه با تروریسم جهانی بود.

وی با بیان اینکه بر خلاف خواسته و هدف دشمنان، ترور شهید سلیمانی باعث وحدت و اتحاد بیشتر مردم در مقابل آمریکا و استکبار جهانی شد، افزود: آنها گوشه ای از اتحاد و انسجام و حرکت مردمی را در تشییع شهدای مقاومت دیدند که دنیا را چگونه به لرزه درآورد.

پالهنگ با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران با عزت و اقتدار به راه خود ادامه می دهد، گفت: کسانی که تفکر غربی دارند، بیدار شوند و واقعیت ها را ببیند که این انقلاب مردمی و ولایی به راحتی بدست نیامده و به پای آن خون ها ریخته شده است و درخت این انقلاب به خون هزاران شهید آبیاری شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب در ادامه با تاکید بر اینکه مردم ایران اسلامی با همت و غیرت در 41 سال گذشته در مقابل دشمنان مقاومت کرده اند، اظهار کرد: فرهنگ مقاومت که در مقابل تفکر سازش قرار دارد، باید برای نسل امروزی تبیین شود.

وی با بیان اینکه گنبد مثلا آهنین آنها نتوانست در مقابل موشک های حزب الله دوام بیاورد، گفت: امروز مرزهای ما در فراتر از مرزهای جغرافیایی کشور و در مرزهای جبهه مقاومت قرار دارد.

پالهنگ در پایان با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و با تاکید بر مشارکت حداکثری در این انتخابات، اظهار کرد: دشمنان با امپراطوری رسانه ای خود به دنبال زیر سوال بردن انتخابات هستند و حضور حداکثری و پرشور و با بصیرت مردم در پای صندوق های رای مشت محکمی بر دهان یاوه گویان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: معیارهای انتخاب اصلح در بیانات مقام معظم رهبری بیان شده است و مردم نیز وظیفه دارند تا مطابق با بیانات مقام عظمای ولایت، برای تشکیل مجلسی انقلابی و در تراز انقلاب، نماینده ای که انقلابی و مدافع ارزش ها و انقلاب باشد را انتخاب کنند.

وی هم چنین با اشاره به فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: 22 بهمن، نماد عزت، آبرو،غیرت واقتدار ماست و بر همگان وظیفه است تا در راهپیمایی این روز حضور پرشور داشته باشند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.