انتقام حادثه تروریستی کرمان از دشمنان گرفته می‌شود
۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰
شناسه : 314900
5
امام‌جمعه میاندوآب: امام‌جمعه میاندوآب گفت: به فضل الهی انتقام حادثه تروریستی کرمان و شهیدان گرفته می‌شود و تروریست‌ها و حامیان آنها به سزای اعمال خویش خواهند رسید.
پ
پ

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید حسن‌زاده در خطبه‌های نمازجمعه این هفته میاندوآب با محکوم نمودن حادثه تروریستی کرمان، اظهار کرد: در پشت پرده این جنایت تروریستی، استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی قرار دارند.

امام‌جمعه میاندوآب با بیان اینکه دشمنان در چند سال اخیر بیش از هزار عملیات تروریستی را طراحی کرده بودند، افزود: در طول ماه‌های گذشته، نهادهای انتظامی و امنیتی توطئه‌های زیادی را خنثی کرده‌اند و از بسیاری از رفتارهای وحشیانه مشابه حادثه کرمان جلوگیری کرده‌اند و ما نیز این رشادت‌ها و ایثارگری‌های نیروهای امنیتی و انتظامی را ارج می‌نهیم.

وی با اشاره به اینکه قطعاً پاسخ سخت و محکمی به عاملین و آمرین این جنایت داده می‌شود، گفت: رئیس‌جمهور و فرمانده کل سپاه نیز امروز در سخنرانی خویش در کرمان به آن اشاره و تأکید کردند و به فضل الهی انتقام شهیدان گرفته خواهد شد و تروریست‌ها و حامیان آنها به سزای اعمال خویش خواهند رسید.

حسن‌زاده با بیان اینکه پاسخ به جنایات تروریست‌ها حتمی و قطعی است، تصریح کرد: زمان و مکان این پاسخ را سربازان ولایت مشخص خواهند کرد و قطعاً این پاسخ سخت، کوبنده و محکم و قاطعانه خواهد بود.

امام‌جمعه میاندوآب با بیان اینکه برخی زمانی می‌گفتند که اکنون زمان موشک نیست، اظهار کرد: ولی امروز به عینه می‌بینیم که حماس با موشک و تانک در مقابل رژیم صهیونیستی ایستادگی کرده است.

وی گفت: باید روزبه‌روز بر قدرت نظامی، اقتصادی و سیاسی خود بیفزاییم تا شاخ استکبار را بشکنیم و او را بر زمین بزنیم.

حسن‌زاده در بخش دیگری از خطبه‌های نمازجمعه این هفته میاندوآب با بیان اینکه ریشه اصلی عقب‌ماندگی یک شهر و یک کشور، اختلاف و تفرقه است، تصریح کرد: اختلاف عامل عقب‌ماندگی است و اگر بخواهیم پیشرفت کنیم باید اختلافات را کنار گذاشته و با وحدت و همدلی به‌پیش رویم.

امام‌جمعه میاندوآب به انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: از همه کسانی که احساس تکلیف کرده و وارد این کارزار انتخاباتی شدند نهایت تقدیر و تشکر داریم.

وی افزود: هر کس که مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی به او رأی داده واو را انتخاب کنند، بعد از روز انتخابات همه یکدل و متحد از او حمایت کرده و همه در میدان خواهیم بود تا برای پیشرفت قدم برداریم.

حسن‌زاده اظهار کرد: بعد از انتخابات، باید برادری، همدلی و اتحاد در جامعه موج زند و این موضوع در اولویت باشد.

امام‌جمعه میاندوآب هم چنین بر لزوم اهمیت و توجه به جهاد تبیین نیز تأکید کرد و گفت: تبیین یکی از ضروریاتی است که باید موردتوجه همه ما باشد.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.