انتخابات عرصه‌ای سرنوشت‌ساز است
۱۵ تیر ۱۴۰۳ - ۰:۰۱
شناسه : 322089
3
فرماندار ویژه میاندوآب: فرماندار ویژه میاندوآب گفت: شرکت در انتخابات وظیفه شرعی و قانونی همه ما بوده و سرنوشت ما را رقم می‌زند.
پ
پ

محمدرضا رضایی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر» با اشاره به اینکه تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در میاندوآب اندیشیده شده است، اظهار کرد: شهرستان میاندوآب همانند دور اول انتخابات از آمادگی لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری برخوردار است.

فرماندار ویژه میاندوآب افزود: در حوزه انتخابیه شهرستان میاندوآب ۱۳۱ شعبه اخذ رأی شامل ۶۵ شعبه شهری و ۶۶ شعبه روستایی برای جمع‌آوری آرای مردم پیش‌بینی شده تا آرای مردم را جمع‌آوری کنند.

وی با تأکید بر اینکه تمام عوامل انتخابات در شهرستان میاندوآب در راستای چهاراصل مورد تأکید مقام معظم رهبری شامل سلامت، رقابت، امنیت و مشارکت قدم بر می‌دارند، گفت: ان‌شاءالله مردم عزیز ایران اسلامی و میاندوآب با حضور حماسی و مسئولانه در پای صندوق‌های رأی؛ تأثیر رأی خود را در سرنوشت خویش نشان می‌دهند.

رضایی با بیان اینکه همه ما بدون استثنا باور داریم که انتخابات سرنوشت ما را رقم می‌زند، تصریح کرد: شرکت در انتخابات وظیفه شرعی و قانونی همه ما است.

فرماندار ویژه میاندوآب با دعوت از مردم این شهرستان برای حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی، اظهار کرد: ان‌شاءالله در این انتخابات سرنوشت‌ساز سعی می‌کنیم که حضور مسئولانه و پرشور داشته باشیم و حماسه‌ای دیگر خلق کنیم.

وی با بیان اینکه انتخابات یکی از دستاوردهای بزرگ جمهوری اسلامی ایران است، افزود: باید رأی دهیم و به رأی‌دادن نیز دعوت کنیم و هر رأی هم که به صندوق‌های رأی ریخته می‌شود در واقع یک رأی به جمهوری اسلامی است.

دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری اسلامی ایران؛ روز جمعه ۱۵ تیرماه بین «مسعود پزشکیان» و «سعید جلیلی» دو کاندیدای حائز اکثریت آرا در مرحله اول انتخابات که روز جمعه هشتم تیرماه برگزار شد؛ در سرتاسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.