امکانات دولتی و موسسات عمومی نباید در اختیار کاندیداها قرار بگیرد
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸
شناسه : 261461
7

رئیس دادگستری شهرستان میاندوآب گفت: طبق قانون، امکانات دولتی و موسسات عمومی که از بودجه دولتی و عمومی استفاده می کنند، به هیچ وجه نباید در اختیار کاندیداها قرار بگیرد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام عادل گل حسینی در شورای اداری شهرستان میاندوآب با اشاره به آغاز تبلیغات دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری، اظهار کرد: طبق قانون، امکانات دولتی و موسسات عمومی که از بودجه دولتی و عمومی استفاده می کنند، به هیچ وجه نباید در اختیار کاندیداها قرار بگیرد.

رئیس دادگستری شهرستان میاندوآب افزود: استفاده از امکانات دولتی و یا موسسات عمومی که از بودجه دولتی و عمومی استفاده می کنند توسط یک کاندیدای خاص به له یا علیه دیگران، جرم بوده و افراد خاطی در این زمینه اعمال قانون می شود.

وی افزود: استفاده از عناوین دولتی برای کاندیدایی خاص تخلف انتخاباتی بوده و نصب پوستر روی تابلوهایی ادارات و یا راهنمایی و رانندگی جرم مشهود است که اعمال قانون می شود.

گل حسینی با اشاره به برگزاری جلسات ستاد پیشگیری در شهرستان، تصریح کرد: در این راستا کمیته پیشگیری و امحا، فعالیت خود را آغاز کرده و روزانه وظایف خود را انجام می دهد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.