افتتاح 16 پروژه عمرانی و خدماتی در میاندوآب +تصاویر
۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱
شناسه : 286668
19

همزمان با دهه مبارک فجر، 16 پروژه عمرانی و خدماتی در شهرستان میاندوآب با حضور مسئولان افتتاح شد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، این پروژه ها شامل شش پروژه مخابراتی، 9 پروژه عمرانی و یک نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای زنان روستایی بود که با حضور مسئولان افتتاح شد.

نخستین پروژه امروز افتتاح همزمان شش طرح مخابراتی بود که به صورت نمادین در تعاونی مسکن فرهنگیان میاندوآب افتتاح شد.

به گفته خیراله نیا رئیس اداره مخابرات میاندوآب؛ این پروژه ها که شامل کابل کشی فیبر نوری، نصب سیستم انتقال و کافوی نوری در نقاط مختلف شهری و روستایی بود که در مجموع با اعتباری بالغ بر 10 میلیاردریال به بهره برداری رسید.

دیگر پروژه افتتاحی امروز، افتتاح همزمان 9طرح عمرانی و خدماتی در روستاهای بخش مرکزی بود که به صورت نمادین در روستای حسن آباد و با حضور مسئولان به بهره برداری رسید.

به گفته جودی بخشدار بخش مرکزی میاندوآب این پروژه ها شامل زیرسازی، آسفالت معابر و مسیر گشایی در 9 روستا شامل مظفرآباد، جعغرآبادمعتمد، حسن آباد، ساتلمش محمدلو، قرمز خلیفه علیا، شبیلوی علیا و سفلی، قره تپه و ملاشهاب الدین از توابع بخش مرکزی میاندوآب با صرف اعتباری بالغ بر 76میلیارد ریال با مشارکت دهیاری، بنیاد مسکن و کمک های مردمی به بهره برداری رسیدند.

وی افزود: 15 درصد مجموع بودجه از محل بودجه دهیاران، 35 درصد از محل قیر رایگان و 50 درصد هم از محل کمک های مردمی تامین شده است.

هم چنین امروز به مناسبت دهه فجر، نمایشگاه توانمندی های زنان روستایی بود که توسط جهاد کشاورزی میاندوآب افتتاح شد.

به گفته علی دیانتی ربیس جهاد کشاورزی میاندوآب این نمایشگاه در 25 غرفه در روستای شبیلو و شامل غرفه های مختلف در زمینه صنایع دستی و … افتتاح شد.

در این نمایشگاه توانمندی های زنان روستایی این شهرستان در تولید پوشاک، مواد خوراکی و صنایع دستی روستایی شامل: گلیم بافی، معرق کاری، منبت کاری، عروسک سازی و … برای استفاده عموم مردم به نمایش گذاشته شده است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.