اعزام ۲۰۰ دانش‌آموز میاندوآبی به راهیان نور
۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۳
شناسه : 323516
5
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب خبر داد: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: ۲۰۰ دانش‌آموز میاندوآبی در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام شدند.
پ
پ

سرهنگ پاسدار محمد پیری در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر» در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور از میاندوآب، اظهار کرد: ۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان پسر شهرستان میاندوآب امروز در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام شدند.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با اشاره به آغاز اعزام کاروان‌های راهیان نور از این شهرستان به مناطق عملیاتی، اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته، امسال بیش از هفت هزار و ۵۰۰ نفر از میاندوآب به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام می‌شوند که امروز ۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه بر اساس زمان‌بندی انجام‌گرفته بیش از یک هزار و ۴۶۱ نفر از این زائران به مناطق عملیاتی در سطح استان اعزام و از این مناطق بازدید می‌کنند، گفت: بازدید از مناطق عملیاتی شمال غرب و شرکت در نمایش رزمی بصیرتی «علمداران ولایت» در اردوگاه شهید باکری حیدرلو از جمله برنامه‌های این اردوها است.

پیری با اشاره به اینکه این کاروان‌های راهیان نور در بازه زمانی ۱۱ مردادماه تا ۳۰ شهریور به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند، اظهار کرد: این کاروان‌ها ضمن بازدید از مناطق عملیاتی شمال غرب از مراکز تولیدی و صنعتی نیز بازدید خواهند کرد.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با اشاره به برگزاری جلسه ستاد شهرستانی اردوهای راهیان نور، افزود: در این جلسه نیز تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه‌بهتر اردوهای راهیان نوز با همکاری ادارات مختلف شهرستانی اندیشیده شده است.

وی با تأکید بر اینکه اردوهای راهیان نور بهترین فرصت برای ترویج و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروزی است، اظهار کرد: در مقابله به جنگ ترکیبی دشمن باید جهاد تبیین در دستور کار باشد و راهیان نور نیز فرصت مغتنمی برای جهاد تبیین است.

پیری با بیان اینکه اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت زمینه‌ای برای جهاد تبیین و آشنایی با رشادت‌های رزمندگان اسلام و پیشرفت‌های کشور است، تصریح کرد: امروز دشمن جنگ ترکیبی و نرم را در اولویت خود قرار داده و از این طریق می‌خواهد اذهان و افکار را مدیریت کرده و به اهداف خود دست یابد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با تأکید بر اینکه باید از دفاع مقدس درس و الگو بگیریم، تصریح کرد: امروز نیز همه وظیفه داریم با الگوگیری از دفاع مقدس بر سر آرمان‌های خود که حاصل خون بهترین جوانان این مرزوبوم است، پایدار ایستاده و از آنها پاسداری کنیم.

 انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.