ظریف خطای تاریخی کرده است/برخی از سخنان تکرار اظهارات خصمانه دشمنان است
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳
شناسه : 294203
13
نماینده مردم میاندوآب در مجلس:

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اظهارات وزیر امور خارجه، گفت: این اظهارات نشان از یک خیانت و نیز خیانت در قضیه برجام نیز دارد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، مهدی عیسی زاده در گفت وگو با خبرنگار ما با انتقاد شدید از اظهارات وزیر امور خارجه، اظهار کرد: ظریف با این اظهارات نسنجیده یک خطای تاریخی کرده است.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این اظهارات نشان می دهد که نمی توان ظریف را محرم دانست، افزود: این اظهارات نشان از یک خیانت و نیز خیانت در قضیه برجام نیز دارد و نظام نباید به وی اعتماد کند.

وی با بیان اینکه برخی از این اظهارات تکرار اظهارات خصمانه دشمنان است، گفت: این سخنان و مخالفت با میدان یعنی مخالفت با  شهدا و مدافعان حرم و شهدای مقاومت و شهدای انقلاب‌ و هشت سال دفاع مقدس و یاران امام(ره).

عیسی زاده تصریح کرد: وقتی وزیری در مخالفت با میدان صحبت می کند یعنی در واقع بر خلاف اصول و آرمان های امام و رهبری حرکت می کند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: مخالفت با میدان یعنی حرکت و مخالفت با اصول و مسیری که رهبر انقلاب ترسیم کرده اند.

وی با اشاره به این مجلس انقلابی قطعا قاطعانه به این اظهارات ظریف پاسخ خواهد داد، افزود: مجلس انقلابی باید از عزت و اقتدار میدان در مقابل این اظهارات دفاع کرده و پاسخ انقلابی و قاطع دهد.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی افزود: سربازان ولایت در هر حزب و گروهی در دفاع از سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مرد میدان، وارد میدان شده  و مانند ایشان که می گفتند نه سازش، نه تسلیم، نبرد با آمریکا و نبرد با صهیونیست ها و نبرد با کج روی ها و نبرد با مسامحه کاران، نبرد با کسانی که با خون شهدا معامله می کنند، با این گونه افراد مقابله کنند.

وی با بیان اینکه جای خیانتکاران در سیاست خارجی نیست، تصریح کرد: باید پرچم جمهوری اسلامی و پرچم شهدا هر روز برافراشته شود و از مصلحت اندیشی خودداری کرده و مانند مالک اشتر  در کنار علی(ع) بوده و دست خیانت کاران را قطع کرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.