استاندار آینده به مسئله اقتصاد توجه کند
۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰
شناسه : 325742
3
نماینده ادوار آذربایجان غربی در مجلس شورای اسلامی:  نماینده ادوار آذربایجان غربی در مجلس شورای اسلامی گفت: استاندار آینده آذربایجان غربی باید به اشتغال و اقتصاد اهمیت داده و ظرفیت‌های بالقوه استان را بالفعل کند.
پ
پ

نادر قاضی‌پور در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، با اشاره به موضوع انتخاب استاندار جدید آذربایجان غربی، اظهار کرد: با توجه به اینکه استان آذربایجان غربی یک استان بزرگ، مهم و استراتژیک بوده و دارای مرزهای متعدی است؛ لذا باید استاندار آینده قوی، مقتدر و اقتصادی باشد.

 نماینده ادوار آذربایجان غربی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به برکت وجود قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) و نیروهای امنیتی و نظامی و انتظامی آذربایجان غربی یکی از استان‌های امن کشور است، افزود: مشکل اصلی مردم معیشت و اقتصاد بوده و لذا باید استاندار آینده به مسئله اقتصاد توجه کرده و مسائل اقتصادی استان را حل کند.

 وی گفت: استاندار آینده آذربایجان غربی کسی باشد که خاک را طلا کرده و سفره‌های مردم را رنگین کند و ظرفیت‌های این استان را به بهترین نحو مورد بهره‌برداری قرار دهد.

 قاضی‌پور با تأکید بر اینکه مردم آذربایجان غربی مرزبان و خط‌شکن هستند، تصریح کرد: مردم این استان به نسبت جمعیت؛ بیشترین رأی را به پزشکیان داده‌اند و این نشان می‌دهد که مردم استان رأی تعیین‌کننده و سرنوشت‌سازی داشته‌اند و لذا انتظار داریم توجه خاصی به استان شود.

نماینده ادوار آذربایجان غربی در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بهینه‌سازی بازارچه‌های مرزی، گمرک، توجه به صادرات و واردات کالا، دفاع از حق‌وحقوق کشاورزان استان و ایجاد اشتغال پایدار برای مردم و جوانان استان باید مدنظر استاندار آینده آذربایجان غربی باشد.

 وی با بیان اینکه موضوع اشتغال جوانان در آذربایجان غربی یک موضوع مهم و قابل‌توجه است، گفت: هر روز مشاهده می‌کنیم که جوانان این استان در شهرهای مختلف برای کار به سایر استان‌ها و شهرها می‌روند درحالی‌که با ایجاد کارخانه‌ها و اشتغال پایدار برای جوانان می‌شود زمینه رونق و رشد اقتصادی را نیز فراهم کرد.

قاضی‌پور تصریح کرد: استاندار آینده آذربایجان غربی باید به اشتغال و اقتصاد اهمیت داده و ظرفیت‌های بالقوه استان را بالفعل کند.

 انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.