اساتید نقش مهم و برجسته ای در جهاد تبیین دارند
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵
شناسه : 303040
5
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: امروز دشمن به دنبال تحریف ارش ها و واقعیت ها است و در مقابله با این جریان، اساتید دانشگاه نقش مهم و برجسته ای در جهاد تبیین دارند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار حسین فرج زاده در نشست بصیرتی و سیاسی بسیج دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی میاندوآب، اظهار کرد: دفاع مقدس ارزشمندترین گنجینه برای ملت بزرگ ایران اسلامی و ملت‌های آزادیخواه جهان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب افزود: ما در جنگ تحمیلی مظلومیت خویش را به جهانیان ثابت کردیم و نشان دادیم که در دفاع از حریم وطن ورزش های بسیار ارزشمند این اسلامی تا آخرین قطره خون دفاع خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف دشمن از بین بردن ارزش های دفاع مقدس و بیگانه کردن نسل جوان با آرمان های والای انقلاب و دفاع مقدس است، گفت: تحریف روایت جنگ و دفاع مقدس از اهداف دشمنان است که در این زمینه باید دانشگاهیان با جهاد تبیین و جهاد روایت در بین نسل جوان دانشجو واقعیت را تبیین و دشمن را در رسیدن به اهداف خودشان ناکام سازند.

فرج زاده تصریح کرد: بزرگترین سلاح در برابر تحریف واقعیات دفاع مقدس و جنگ تحمیلی و تحریک جوانان توسط دشمنان و استکبار جهانی، دینداری، جهاد تبیین و حرکت در مسیر ولایت است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب افزود: امروز دشمن می‌خواهد با تحریف واقعیت ها، قشر تحصیل کرده را با آرمان های دفاع مقدس بیگانه کرده و در این زمینه کار خود را از طریق شبکه ها و کانال های مختلف تلویزیونی و با روایت های دروغین به پیش برد.

وی تصریح کرد: تبیین ارزش های دفاع مقدس برای نسل جوان انقلاب یک وظیفه و تکلیف الهی است که اساتید باید در این موضوع وظیفه سنگینی داشته تا جوانان و نوجوانان را از مسائل قبل از انقلاب و همچنین دفاع مقدس آگاه سازی کنند.

فرج زاده گفت: باید آرمان ها و ارزش های ۳۰۰ هزار شهید والامقام و هزاران ایثارگر و جانباز و آزاده دوران دفاع مقدس برای نسل جوان انقلاب و نسل‌های آینده تبیین و بازگو شود.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.