ارتقا سواد رسانه ای و جهاد تبیین یک امر ضروری است
۲۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۸:۳۱
شناسه : 302574
7
رییس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب:

رییس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب گفت:امروز حمله رسانه‌ای دشمن در بالاترین سطح و گسترده‌ترین ابعاد در حال پیشرفت در افکار عمومی است و مسلماً در این زمینه جهاد تبیین یکی از مهم ترین ضروریات است.

پ
پ

حجت الاسلام عادل نجفیان در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به اهمیت جهاد تبیین، اظهار کرد: در جهاد تبیین هر کس به تناسب جایگاهش، وظایفی را برعهده دارد که باید انجام دهد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب با بیان اینکه یکی از مهم ترین موضوعات در جهاد تبیین، رسانه ها هستند، افزود: امروز دشمن با ابزار رسانه به دنبال دست یابی به اهداف خود است و با استفاده از ابزار و شیوه‌های مختلف در این زمینه تلاش می کند.

وی با اشاره به گسترش ابزارهای رسانه ای و شبکه های اجتماعی، گفت: در این راستا آموزش سواد رسانه ای به مردم از اهمیت بسزایی برخوردار است.

نجفیان تصریح کرد: فعالان رسانه‌ای در دو بخش آموزش اقشار مختلف مردم برای حضور در جهاد تبیین و شناخت گلوگاه‌های مقابله با دشمن نقش‌آفرینی کنند.

وی افزود: امروز حمله رسانه‌ای دشمن در بالاترین سطح و گسترده‌ترین ابعاد در حال پیشرفت در افکار عمومی است و مسلماً در این زمینه جهاد تبیین یکی از مهم ترین ضروریات است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.