اجرای ۶۲ پروژه عمرانی در بخش سلامت در میاندوآب/شاخص های سلامت بعد از انقلاب، رشد چشمگیری داشته است
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
شناسه : 271450
6

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میاندوآب گفت: بعد از انقلاب اسلامی در همه زمینه ها شاخص های سلامت افزایش یافته است در حالی که قبل از انقلاب, مردم حتی به ساده ترین خدمات بهداشتی و سلامتی به سختی دسترسی داشتند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سهراب حیدری امروز در مراسم افتتاح پروژه های بخش سلامت در میاندوآب اظهار کرد: به برکت نظام و انقلاب اسلامی سطح سلامت و خدمات بهداشتی به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میاندوآب افزود: امروز و بعد از انقلاب اسلامی در همه زمینه ها شاخص های سلامت افزایش یافته است در حالی که قبل از انقلاب, مردم حتی به ساده ترین خدمات بهداشتی و سلامتی به سختی دسترسی داشتند.

وی با اشاره به خدمات طرح تحول سلامت و با بیان اینکه در سال های اخیر در حوزه سلامت کشور اقدامات خوبی انجام گرفته است, گفت: در شهرستان میاندوآب نیز اقدامات بنیادی انجام گرفته است.

حیدری تصریح کرد: سازه هایی که عمر مفید خود را گذرانده بودند در سالهای اخیر نوسازی و تجهیز شده و سازه های مقاوم و خوب جایگزین آنها شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب اظهار کرد: در سه سال اخیر ۶۲ پروژه عمرانی شامل خانه بهداشت, مرکز خدمات جامع سلامت و… در بخش سلامت شهرستان احداث شده است.

وی افزود: میاندوآب در سه سال اخیر بعد از شهرستان ارومیه بیشترین تجهیز, نوسازی و ساخت و ساز در حوزه بهداشت داشته است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.