اجرای طرح کلینیک سیار دندانپزشکی در مناطق محروم میاندوآب
۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۹:۳۰
شناسه : 270148
4

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میاندوآب گفت: طرح کلینیک سیار دندانپزشکی در مناطق محروم میاندوآب آغاز و اکیپ دندانپزشکی با حضور در بخش باروق، به مردم خدمات ارائه داد.

پ
پ

سهراب حیدری در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به اجرای خدمات پزشکی در مناطق محروم کشور، گفت: دسترسی مردم به خدمات پزشکی در راستای اجرای طرح تحول سلامت یکی از اهداف ایم طرح بود که با توجه به عدم دسترسی مردم در مناطق محروم به برخی خدمات، اجرا می شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میاندوآب افزود: در این راستا، طرح کلینیک سیار دندانپزشکی در مناطق محروم میاندوآب آغاز و اکیپ دندانپزشکی با حضور در بخش باروق، خدمات ارائه داد.

وی گفت: در نخستین روز اجرای این طرح در روستای نختالو و اطراف آن که از دورافتاده ترین بخش های روستایی و محروم در میاندوآب هستند، خدمات دندانپزشکی ارائه شد.

حیدری تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح که به صورت دوره ای انجام می گیرد، کودکان 6تا14 ساله تحت ارائه خدمات دندانپزشکی لازم قرار می گیرند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میاندوآب با بیان اینکه در این اکیپ مجهز به دندانپزشک بوده و خدمات به صورت رایگان انجام می گیرد، اظهار کرد: این طرح  در طول سال به صورت دوره ای در شهرهای مختلف اجرا می شود و هم اکنون نیز به مدت یک هفته در مناطق محروم میاندوآب خدمات ارائه خواهد کرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.