اجرای ۱۵۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس
۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۸
شناسه : 325082
0
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب خبر داد:  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: بیش از ۱۵۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در سطح ناحیه، حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج میاندوآب اجرا می‌شود.
پ
پ

سرهنگ پاسدار محمد پیری در گفتگو با خبرنگار گروه دفاعی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر» به مناسبت هفته دفاع مقدس؛ ضمن تبریک این هفته و هفته وحدت، اظهار کرد: دفاع مقدس، اوج اقتدار، شکوه و عزت ملت و نظام اسلامی است که در تاریخ ماندگار شد و همواره باید گرامی داشته شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با بیان اینکه ما در دوران دفاع مقدس با اتحاد و همدلی و تبعیت از ولایت در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کردیم، افزود: امروز وظیفه داریم تا فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس را به نسل امروزی انتقال دهیم.

پیری در ادامه با بیان اینکه در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت به نسل امروزی، برنامه‌های متنوعی در شهرستان میاندوآب پیش‌بینی‌شده است، تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و غیره در سطح ناحیه، حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج میاندوآب اجرا می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با اشاره به اینکه «در راه قله‌ایم» شعار محوری برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال خواهد بود، اظهار کرد: اجرای صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، به صدا درآوردن زنگ ایثار و مقاومت، اجرای نشست‌های سیاسی و بصیرتی و جهاد تبیین، مسابقات فرهنگی و ورزشی، شب‌شعر مقاومت، ویزیت و خدمات درمانی رایگان، کارگاه‌های آموزشی، یادواره‌های شهدا، دیدار با امام‌جمعه، دیدار از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در قالب رزمایش بزرگ فرهنگی رهروان شهدا و دیدار پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت با مقام معظم رهبری و اجرای پویش قهرمان محله در فضای مجازی از جمله این برنامه‌ها هستند.

شهرستان میاندوآب، شهری با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و کریدور شمال غرب کشور بوده و پل ارتباطی بین استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و زنجان به شمار می‌رود و از جایگاه بسیار مهمی در منطقه برخوردار است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.